Social Icons

Pages

Friday, August 07, 2015

KANTOI !!! #SOKONGSPRM !!! TUJUAN SEBENAR #DAP #PEMBANGKANG ADALAH BODEK @SPRMMALAYSIA !!!


Politik Malaysia ini unpredictable.Jika dahulu dimaki dan dikutuk,hari ini boleh dipuji setinggi langit.Jika dahulu dilabel dihina sebagai tali barut dan anjing UMNO,hari ini boleh diangkat menjadi hero.Inilah mainan DAP,Pakatan pembangkang dan tali barut mereka.Pakatan pembangkang membuktikan sikap hipokrasi dan opportunis mereka apabila cuba mengambil kesempatan kononnya menyokong Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).Sebelum ini mereka mengutuk dan mempertikai SPRM sehingga mereka berdemo menuntut supaya SPRM disiasat. DAP juga berkonfrotasi dengan SPRM. 

Laporan media : Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menafikan dakwaan Penasihat DAP,Lim Kit Siang agensi itu telah menyiasat isu pembelian hartanah oleh MARA Inc Sdn. Bhd (MARA Inc) sejak Disember 2014 dan cuba menutup kes berkenaan - seterusnya

Dan hari ini,pihak yang mengutuk,menghina dan memperlekehkan SPRM,tampil ke hadapan berlagak menyokong SPRM.Memang amat memualkan tetapi Pakatan Pembangkang buat juga.Mungkin perasaan malu mereka sudah hilang sejak boss besar mereka didapati bersalah kerana meliwat lelaki atau pun apabila Lim Guan Eng didapati bersalah kerana menghina Dato' Jaharah Hamid dengan gelaran 'nenek rasis'.Mereka pun berduyun-duyun menghadap pihak SPRM walau pun mereka tahu mereka akan terpaksa menanggung malu dan akan dikutuk oleh rakyat. SPRM dipuji melangit dan 'disokong'.Inilah Pakatan pembangkang dalam Malaysia.Hanya sekadar menanguk di air yang keruh mengambil kesempatan kepada apa sahaja yang berlaku di negara ini. 

Tetapi bagaimana jika siasatan akhir SPRM mendapati tidak ada apa-apa yang salah bagi pihak DS Najib Razak dan 1MDB ???


UNTUK SELANJUTNYA



psstt - - - - ANDA NAMPAK TAK SIFAT HIPOKRIT DAN KEBODOHAN DAP DAN PKR !!!! 

saya kata mereka bodoh kerana dulu kita semua tau betapa benci dan anti mereka dengan SPRM tetapi sekarang tanpa malu dan segan silu memuji pulak siap berkumpul di depan perjabat lagi !!!

rakyat bukan bodoh la nak menilai perbohongan korang tu !!! Inilah wajah sebenar mereka.berpura-pura memberikan sokongan semata-mata untuk mencapai agenda politik mereka.Asal yang memberi keuntungan kepada mereka..

kalau suruh melutut pun mereka sanggup ??? Ikhlas ke berjuang mereka untuk rakyat ??? tiada dalam kamus hidup mereka pun..nawaitu bangsa ni cuma hendak miliki Negara dari tangan kita je.yang si bodoh PKR tu berangan konon konon jika menang nanti mereka la yang menjadi ketua pemerintah..memang bodoh punya Melayu.asyik ikut kata DAP.sorry saya bukan hasut.saya nak tekankan benda ni sebab anda dah lihat kan permainan DAP selama ni !!!


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates