Social Icons

Pages

Tuesday, June 28, 2016

KANTOI !!! KELUAR UMNO !!! PENIPUAN KETUA CAWANGAN UMNO #SAMPORNA DIDEDAHKAN !!!


Bukan keseluruhan penduduk daerah ini dan bukan kesemua ahli – ahli umno bahagian semporna yang sealiran atau menyokong perjuangan Shafie Apdal menentang kepimpinan perdana menteri.ini adalah fakta yang cuba disembunyikan dan cuba diputar belit oleh penyokong -penyokong tegar Shafie Apdal dalam tindakan mereka membantah penggantungan keahlian Shafie Apdal dari UMNO.

“Bilangan ahli -ahli UMNO yang keluar dari parti jauh sangat sedikit bilangannya berbanding bilangan keseluruhan ahli -ahli UMNO bahagian Semporna.” Fakta yang sebenarnya,daripada 481 cawangan UMNO bahagian semporna,tidak sampai pun 100 orang ‘ketua -ketua’ cawangan yang sanggup meletak jawatan dan keluar parti bagi menunjukkan bantahan mereka dan fakta ini disokong oleh jumlah kehadiran penyokong -penyokong pada ‘mesyuarat’ di rumah kediaman Shafie Apdal yang jelas kelihatan suram tanpa kesesakan seperti sebelum – sebelum ini. 


kehadiran hambar penyokong – penyokong ketika mesyuarat bantahan penggantungan keahlian Shafie Apdal 

Belum ada sebarang kenyataan lisan atau kenyataan bertulis dari 300 orang ketua-ketua cawangan yang didakwa kononnya turut serta meletak jawatan bagi membantah penggantungan Shafie Apdal.Malah,ramai ketua -ketua cawangan dan juga ahli -ahli cawangan UMNO daerah ini yang melahirkan kegusaran mereka dengan tindakan tidak bertanggungjawab tersebut dan melahirkan rasa risau nama -nama mereka akan dipergunakan tanpa persetujuan mutlak dari mereka.Apa yang pasti dan cukup jelas,ketua -ketua cawangan yang kononnya turut serta meletak jawatan dan keluar parti itu jauh sekali tidak mencecah jumlah 300 orang seperti yang diberitakan dan mereka juga sama sekali tidak mewakili suara keseluruhan ahli-ahli cawangan yang diketuai oleh mereka.

Bilangan ahli umno yang bertindak keluar parti jauh sangat sedikit bilangannya berbanding bilangan keseluruhan Ahli Umno Bahagian Semporna.Ramai ketua -ketua cawangan melahirkan kerisauan nama -nama mereka dipergunakan tanpa persetujuan mutlak dari mereka.Dan ada diantara ahli – ahli cawangan yang mana ketua mereka benar -benar bertindak meletak jawatan sedang bersiap sedia untuk mengambil alih tampuk kepimpinan cawangan masing -masing bagi memastikan cawangan masing -masing kekal stabil dan kekal menyokong kepimpinan perdana menteri Najib Razak.Cukup jelas disini,ahli -ahli parti yang hadir pada ‘mesyuarat’ membantah penggantungan shafie ini hanya terdiri dari kalangan penyokong – penyokong tegar Shafie Apdal yang tidak pun mencecah bilangan seratus orang dan diantara mereka yang hadir itu ada yang tidak pernah tahu agenda pada hari itu,sekadar hadir untuk berbuka puasa.Amatlah jelas bukan semua yang hadir itu berstatus ketua cawangan. 


Hanya penyokong – penyokong tegar Shafie Apdal yang hadir dan mereka tidak sama sekali mewakili suara ahli -ahli umno secara keseluruhannya 

UMNO semporna tetap utuh dan kukuh tanpa kehadiran Shafie Apdal dan fakta ini disokong sendiri oleh Datuk Ramlee Marahaban ADUN N.54 Bugaya yang juga merupakan Timbalan Ketua Penerangan UMNO Sabah,yang kebetulan berada di Semporna untuk menghadiri majlis berbuka puasa bersama warga pendidik dan ketua -ketua Jabatan Daerah Semporna.

ANDA NAK LAGI ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Inilah MO DAJAL memanjang. asyik nak MENIPU, oleh puak si TERORIS2 PENDATANG DAPJUBOQ ANJING-KULI2 RASIS/FASIS/PORNO/HOMO si rejim PENGGANAS KANIBAL ISrael/ZIONIS HARAM JADAH - yg dpt. DERMA HARAM JADAH berBILLION dr. rejim TERORIS KANIBAL ISrael/ZIONIS untuk mengHANCURkan ISLAM/umatnya serta NEGARA ISLAM kita ni!! Patut di MAMPOSkan parti DAPJUBOQ BABI ZIONIS HARAM JADAH ni!

TOLONG! KEDAH terutamanya LANGKAWI (disyaki mahu diTAWAN utk. pengkalan Submarin NUKLEAR RAHSIA MOSSAD/ISrael, yg. juga berpusat di pulau-amat-RAHSIA di Lautan Hindi, Diego Garcia; di mana MH370 kita disyaki diRAMPAS oleh TERORIS2 MOSSAD/ISrael di situ); dan YAB DS Ahmad Bashah TERCINTA kita , disyaki dalam keadaan amat BAHAYA – dari EJEN2/KULI2 ZIONIS-ISrael/DAPJUBOQ ANJING, si DIKTATOR LANUN/PENYANGAK/PENYAMAQ/PEMBUNUH-madey ANAK BERANAK berIJAZAH LONGKANG tu serta EJEN2/KULI2 depa! Lihat di - http://buletinsengal.blogspot.com/2016/06/selepas-mukhriz-dipecat-dari-umno.html , Selepas Mukhriz Dipecat Dari UMNO, Gerakan Tunggingkan Ahmad Bashah dan UMNO-BN Kedah Giat Dijalankan di Kedah Selatan dan Dalam Pentadbiran Negeri Sendiri Sunday, 26 June 2016!

Bahkan aku syak DS Ahmad Bashah diRACUN dgn. racun KIMIA!

KANSER/SAKIT JANTUNG dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama PENJAJAH Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad (CIA/perisikan Barat/parti2 politik UTAMA Barat diKUASAI MOSSAD/ZIONIS - lihat di http://www.whale.to/b/bollyn.html , How Mossad Controls Our Political Parties, by Christopher Bollyn, 25 October 2008) untuk menghapuskan pemimpin2/pejuang2 ISLAM atau BUMIPUTERA, yang NATIONALIS di “Dunia Ketiga“ termasuk Dunia Islam (dan sekarang terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat di - http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan di - http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013!

Besar kemungkinan juga, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta Tanah Melayu, pusaka nenek moyang berzaman kita ini, Almarhum-Almarhum PM Tun Abdul Razak Hussein dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diRACUNI oleh CIA-MI6-Mossad (keduanya meninggal di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) dgn. bantuan PENGKHIANAT tempatan!!

Nek Tempoyak.

#Umat ISLAM/MELAYU termasuk pemimpin2, para intellectual, para ulama dan jutawan2 kita sekrg. disyaki diSASARkan dgn. amat AGRESIF, oleh EJEN2/KULI2-MOSSAD/ISrael-ZIONIS HARAM JADAH; utk. diBUNUH atau diKURANGkan dgn. pelbagai MO DAJAL - spt. KEMALANGAN2 JLNRAYA/UDARA, RACUN KIMIA dan KEMANDULAN/ditimpa pelbagai PENYAKIT BUAS melalui VAKSIN2 PALSU yg. menggunakan sel/organ/darah dr. ANJING/BABI/MONYET dsbnya serta FETUS bayi atau BAYI yg. diGUGURkan, di BUNUH atau diBIAKkan dlm makmal (sbb. itu puak KANIBAL ZIONIS sentiasa GILAkan PENGGUGURAN anak/PERANG); cthnya disyaki Vaksin anti-Denggi yg. GANJILnya, kononnya hanya BERKESAN ke atas jenerasi MUDA antara 9-18 thn. oleh syarikat2 farmasi GERGASI spt. Sanof*/Merc* yg. diKUASAI oleh empayar SETAN ROTHSCHILD, yg. MENUBUHkan rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael (tapi kempen anti-Vaksin yg. asyik diREMEHkan oleh KemBANGANG, sebenaqnya BUKAN anti-SEMUA vaksin, hanya anti-Vaksin2 PALSU ZIONIS KANIBAL ni)!!#


Anonymous said...

#Tengoklah NAHAS2 jlnraya yg. BERLELUASA, yg. MAJORITI mangsa adalah BUMIPUTERA Islam/Melayu (disyaki ada MO-amat-DAJAL mensasarkan Bumiputera Islam/Melayu, yg. senang diKENALI oleh EJEN2 ZIONIS - dr. pakaian2 dan hiasan2 Islam kita), akibat lori2/bas2/van2 BUAS-mcm-SETAN (tapi KemGAGAL tu asyik nak MENYALAHkan terutamanya penunggang2 motosikal kononnya guna mobil, tak pakai topi keledar dsbnya; HARAM JADAH betul PENIPUAN ini)-lihat NAHAS2 terbaru-amat KEJAM akibat lori2/van2-amat-BUAS di http://www.hmetro.com.my/node/147639 , Maut terhimpit lori pusing u, Siti Nor Hidayatidayu Razali, Jumaat, 24 Jun 2016; di- http://www.utusan.com.my/berita/nahas-bencana/jeritan-hanna-humaira-jadi-igauan-1.34645 , Jeritan Hanna Humaira jadi igauan, Isteri, anak maut dalam perjalanan ziarah jenazah pakcik, NAZWIN NAZRI 24 Jun 2016; di - http://www.hmetro.com.my/node/148285 , Van cuai sampai ragut nyawa, Junaidi Ladjana, Isnin, 27 Jun 2016, http://www.hmetro.com.my/node/20599, Tangisan kutip daging anak, Oleh Asmah Rusman, Khamis, 1 January 2015!!#

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Nek tempoyakleh pegi mampus....orang macam die bleh masuk balik dalam lubang yang dia keluar dlu...x menyakitkan hati org bln2 posa nie...

 
 
Blogger Templates