Social Icons

Pages

Wednesday, July 05, 2017

KANTOI !!! CERITA SEBENAR #DOJ DAN #TUNMAHATHIR #TUNM DIDEDAHKAN !!!


1. Memanglah akhbar seluruh dunia melaporkan kenyataan DOJ.Namun itu bukan bermakna kenyataan akhbar DOJ tersebut adalah wahyu kebenaran sepenuhnya. 

2. Ada hadis Nabi yang sanad kuat pun Tun Mahathir lawan,tapi bab pendakwaan DOJ yang cacat ini dia terima macam Quran pula. 

3. Tun Mahathir tidak boleh cuci tangan mengatakan beliau tidak terbabit.Ini kerana beliau yang menghantar Khairudin Abu Hasan dan Mathias Chang ke Amerika Syarikat bagi melobi hal ini.Hal-hal belakang tabir memang kita tidak tahu selagi tidak kantoi macam Justo. 

4. Tun Mahathir memang tiada pengaruh kuasa tapi dia ada pengaruh wang yang besar untuk memanipulasi keadaan.

5. Manipulasi yang bagaimana? Misalnya,DOJ menamakan isteri MO1 sebagai penerima barang kemas dari Jho Low dalam kertas saman mereka walaupun ia bukan item yang disenaraikan untuk perbicaraan. 

6. Oleh kerana barangan kemas yang didakwa bukan sebahagian barangan yang dituntut oleh DOJ, maka mereka tidak perlu memberi apa-apa bukti.Ia cukup untuk membolehkan Mahathir menggunakannya sebagai isu politik. 

7. Jika kumpulan Mahathir boleh bayar pelobi Jack Abramoff berjuta ringgit untuk membolehkan beliau berjumpa Presiden US George Bush, apalah sangat setakat menyelitkan serangan terhadap Perdana Menteri dalam saman sivil DOJ.

8. Mahathir adalah lelaki segala kemungkinan. Jangan percaya jika beliau katakan ini perjuangan agama, bangsa dan negara.

9. Dari kisah belakang tabir pembinaan menara berkembar Petronas, litar F1 Sepang,Proton sehinggalah kepada bail out PKB ia semua berkisar keuntungan kepada kroni dan anak-beranak yang dibungkus dalam mantra pembangunan,kepentingan negara dan bangsa.


APA KOMEN ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates