Social Icons

Pages

Monday, January 03, 2011

GEMPAR !!! PAS KELANTAN MEMPERTAHANKAN CIKGU RAHIM !!!


semalam saya telah membuka cerita berkenaan dengan Datuk Wan Abd. Rahim Wan Abdullah Atau dikenali sebagai Cikgu Rahim yang juga bekas Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantanyang mengatakan kepada semua orang di Dewan Millenium Kepala Batas berkenaan memberi amaran 'langkah mayat saya dahulu' jika ada pihak yang ingin 'mengusik' Pengerusi DAP itu.

KLIK DI SINI untuk artikel itu.




sekarang PAS Kelantan pulak dah mempertahankan kenyataan yang dibuat oleh Cikgu Rahim.Setiausaha Pas Kelantan,Mohd. Zaki Ibrahim berkata, ia adalah prinsip yang betul sambil berpendapat Karpal kini sudah berubah.Betul ker Karpal berubah ??? apa cita pasal Anwar ??? dulu Karpal mendedahkan kegiatan salah laku seks Anwar pada 1997 di Dewan Rakyat,sekarang mempertahankan Anwar pulak.adakah itu Karpal berubah ???

Mohd. Zaki Ibrahim pulak boleh berkata dia sokong kenyataan Abd. Rahim itu kerana baginya tak salah.Tiada sebab bagi sesiapapun hendak menentang orang yang sedia berbincang dalam perkara pelaksanaan negara Islam walaupun dia bukan dari kalangan orang Islam.memang lah betul,tapi kalau PAS nak buat balik rancangan tu kalau PRU13 nanti menang apa pulak nasib si Karpal tu ??? setuju ker dia ???

kononnya Pengorbanan itu dibuat atas dasar kesetiaan dan semangat setiakawan Pas terhadap pakatan pembangkang yang turut dianggotai oleh DAP dan PKR .Ia dipercayai bertujuan mempertahankan Karpal yang 'diserang' pelbagai pihak berhubung pendiriannya membela Anwar sedangkan Karpal ni yang mendedahkan kegiatan salah laku seks Anwar pada 1997 di Dewan Rakyat.minta maaf,saya ulang balik apa yang saya bagitahu di atas.

SEKARANG BIAR SAYA PULAK BERKATA...SESIAPA SAHAJA DI LUAR SANA,KALAU NAK JATUH KAN UMNO "OVER MY DEAD BODY" OK.

POST BY WAYNE...

4 comments:

Anonymous said...

Bang Nuar said,

"Over your back body ok".

mat siam.

Ashley Ahmed said...

Salam,

Ungkapan karpal itu ada udang disebalik batu sebenarnya.

Jumpa ular dgn karpal pukullah anwar dulu.

sya dah linkkan blog tuan.

Anonymous said...

Aku rasa orang-orang PAS ni tak berani pun nak terangkan pasal Islam kepada Karpal. Contohnya,terangkan tentang Rukun Islam ke, sejarah Nabi ke,kenapa Islam agama sebenar.

Sebab diorang tahu, Karpal akan jawab:
'Stop! I don't want to listen!'

Anonymous said...

Orang PAS ni ada otak ker tak?
Awat bangang nak mamposss?
Dia orang ni tak takut Tuhan ker?
WOIIIIIII....mengucap la.....

Karpal memang dah berubah...dulu boleh jalan, sekarang pakai sorong...itu pun perubahan jugak...apa bingai juak PAS ni....

Kalau Karpal masuk ISLAM aku comfirm masuk PASSSSSSS.....ITU JANJI AKU....KALAU TAK ALLAH LAKNAT KE ATAS AKU.....

 
 
Blogger Templates