Social Icons

Pages

Monday, January 03, 2011

GEMPAR !!! PEMBANGKANG SEKARANG AMAT BERBAHAYA !!!


Pembangkang sekarang ni amat berbahaya untuk malaysia kerana macam-macam strategi dipasang kononnya nak memenangi hati rakyat.macam-macam janji telah di tabur.adakah janji tu ditunai kan ???

kononnya nak buat dalam 100 hari,tapi apa yang rakyat dapat ??? berkenaan dengan isu raja-raja melayu,apa cita ??? Sikap dangkal pembangkang yang tidak faham tentang sistem institusi raja perlu dihentikan segera kerana perbuatan tersebut amat berbahaya.itu yang saya boleh katakan untuk pembangkang.

“Pembangkang harus tahu sejauh mana kuasa sultan.Pembangkang juga diberi hak untuk senaraikan calon tapi kuasa memilih tetap pada sultan untuk menentukan siapa yang diperkenan baginda.Bagi saya, keangkuhan mereka untuk terus mempertikai kuasa sultan tidak wajar kerana lama kelamaan ia boleh meruntuhkan institusi raja kalau tidak ditolak perbuatan tersebut dari sekarang,” itu lah kata-kata dari Naib Ketua Pemuda UMNO,Datuk Razali Ibrahim

apa yang saya nampak,pembangkang tidak tahu apakah maksud institusi Raja-Raja melayu dan asyik mempertikai kan Institusi Raja.pihak pembangkang perlu menghormati keputusan yang dibuat oleh Sultan Selangor,Sultan Sharafuddin Idris Shah berhubung pelantikan Datuk Mohammed Khusrin Munawi sebagai Setiausaha Kerajaan negeri (SUK) yang baru.itu adalah Hak Sultan sama ada membuat perlantikan atau Memecat sesiapa sahaja yang Sultan rasakan Insan itu tidak layak.

ada 1 blog telah mempertikai kan isu itu,untuk maklumat lanjut tentang isu itu

KLIK DI SINI

kepada pembangkang,tak perlu nak main isu berkenaan dengan Raja.kalau anda salah,siapa yang rugi ???

RENUNG-RENUNG KAN LAH

POST BY WAYNE...

2 comments:

Bingai @ Bangang said...

Blog anda telah dipindahkan ke senarai blog "followers" saya dan saya juga telah mendaftar sebagai "followers" anda.
Selamat berblog dan selamat berjuang!!!

Pakteh said...

Blog anda telah pakteh link kan seperti yang tuan minta di blog pakteh. terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog pakteh

Selamat Berjuang

 
 
Blogger Templates