Social Icons

Pages

Saturday, January 29, 2011

PRK TENANG !!! FATWA NIK AZIZ JELAS SONGSANG !!!

JELAS NIK AZIZ TELAH TERSESAT


RUGI TAK MAKAN AYAM KFC,SEDAPNYA SEHINGGA MENJILAT JARI

nampaknya Nik Aziz telah menimbulkan 1 lagi Fatwa baru untuk PRK DUN TENANG.adakah Nik Aziz ini sedar apa yang telah Beliau lakukan ini ???

Semalam Beliau telah menimbulkan huru hara di DUN TENANG dan melabelkan pengundi yang tidak menyokong PAS sebagai jahiliah,satu lagi bukti penyelewengan agama Islam.sebelum ini macam-macam Fatwa yang di keluarkan seperti UMNO KAFIR dan macam-macam lagi.orang UMNO bukan islam ker sampai Beliau kata begitu ??? inilah PAS,sanggup melakukan apa sahaja termasuk memperalatkan agama Islam demi kepentingan politik meskipun mereka sedar 'harga' yang terpaksa dibayar daripada perbuatan tersebut iaitu menimbulkan perpecahan dalam kalangan umat Islam.kepada sesiapa yang dari TENANG melihat Artikel ini supaya mengambil iktibar daripada tindakan Menteri Besar Kelantan tersebut kerana PAS akan mengeluarkan pelbagai 'fatwa' songsang jika terdesak.

POST BY WAYNE...

1 comment:

Bekah PAH said...

PAS Parti U-Turn,

NEGARA ISLAM – Haji Hadi lari terkangkang-kangkang bukang main derah lagi, sapa simpang 2008, napok lapu ddomang (lampu pedoman = traffic light) DAP, buat U-turng

HUKUM HUDUD – N.Jit gedebe, hungga ketung-ketung, sapa ko cabe 2008, napok DAP, kona u-turn

ARAK & JUDI – Doketor Hasan Ali, pecut macam kilat, sampai jejantas, bertembung DAP, kona baring, buat U-turn.

MUSLIMAH HARAM BERTANDING – Who start Nasarudin menerpa dengan gah, sampai Tenang, nampak cikgu Normala – terus U-turn, dengan bersiul phewiittt…cikgu nak kemana? DAP kata, ok dah jinak semua….

Lepas PRK Tenang….
Haji Hadi, N.Jit dan Hassan Ali sama-sama berhenti ambik angin;

Haji Hadi: Jit mung tahu ko mnatang ape DAP nih huh…kuat sungguh?
N.Jit: eh ambo pun napok laen mace, tapi tak po dia boleh tulong nok mapuh AMNO.
Doketor Hassan: Tak pa, kita berikan DAP berniaga arak & judi, nanti dia mabuk dan bankrap.
Nasaruddin: Ente Brilliant la Hassan….(tiba-tiba) Eh, Cik gu Normala pergi ke mana huh? Asyik dok bercakap, terlepas cikgu kita tuh. Manalah tahu ente minta cerai dengan suami kedua tu…ada can la ana…

Tamat Episod Lebai Malang.

 
 
Blogger Templates