Social Icons

Pages

Saturday, January 29, 2011

PRK TENANG !!! SUAMI NORMALA TERTEKAN !!!


SUAMI NORMALA TERTEKAN ???


RUGI TAK MAKAN AYAM KFC,SEDAPNYA SEHINGGA MENJILAT JARI



BETUL KER SAKIT ??? ATAUPUN SAJA BUAT SAKIT ???

Maarof Abd Mutalib,suami kepada Normala Sudirman calon PAS pada Pilihan Raya DUN TENANG yang mengambil cuti sakit semata-mata untuk berkempen bersama isterinya sepatutnya menjalankan tanggungjawab sebagai seorang guru dengan jujur dan bertanggungjawab.Maarof tidak sepatutnya mengambil cuti sakit untuk mengelak daripada melaksanakan tanggungjawabnya itu, semata-mata untuk melakukan perkara lain.

"Kalau benar dia sakit memang kita tidak boleh salahkan dia.Jadi dia nak dapatkan cuti sakit untuk hal-hal yang munasabah kita tidak pernah sekat semasa saya memimpin dulu (semasa menjadi Menteri Pelajaran).Tapi kalau benar dalam sakit itu,kuat pula berkempen untuk isteri, itu cerita lain. Orang menilai tanggungjawab dan amanah yang dipikul sebagai seorang guru yang sepatutnya berkhidmat dengan jujur,” ini adalah ulasan dari Naib Presiden UMNO,Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein kepada pemberita semalam

Beliau mengulas mengenai tindakan Maarof yang dilaporkan mengambil cuti sakit sehingga 21 hari sepanjang bulan ini seperti didedahkan menerusi sebuah blog, dan disiarkan dalam beberapa akhbar hari ini.Maarof benar-benar berjaya membantu Normala mendapatkan publisiti yang diperlukan bagi memperolehi undi.Cuma caranya sahaja yang membuatkan aib dirinya yang berkasih-kasihan dengan isteri orang sehingga akhirnya Normala Sudirman bercerai dengan suami pertamanya dan kemudian dikahwininya,terbuka seluas-luasnya.Aib Normala Sudirman yang mencurangi suami pertamanya juga terdedah tanpa dapat ditutup-tutup lagi.

KEPADA SUAMI NORMALA,SEMUA BUKTI TELAH DI SEBARKAN.ADAKAH ANDA SAKIT ATAUPUN ANDA MAHU MENOLONG ISTERI ANDA ??? SAYA BUKAN NAK JATUHKAN SESIAPAPUN TETAPI BAGUS KERANA ANDA TELAH MENJALANKAN TUGAS SEBAGAI SUAMI.SEKIRANYA ANDA TIDAK SAKIT APA SALAHNYA ANDA MEMINTA CUTI TANPA GAJI ??? KENAPA AMBIL MC ???


RENUNG-RENUNGKANLAH


POST BY WAYNE...

No comments:

 
 
Blogger Templates