Social Icons

Pages

Saturday, January 29, 2011

PRK TENANG !!! HARTA NORMALA RM1 JUTA ???






BETUL KER HARTA NORMALA INI SAMPAI 1 JUTA ??? DI MANAKAH KEBENARANNYA ???


RUGI TAK MAKAN AYAM KFC,SEDAPNYA SEHINGGA MENJILAT JARI




beberapa hari ini saya telah mengeluarkan artikel berkenaan dengan Calon PAS.saya terkejut satu lagi pendedahan yang diberi oleh orang kampung yang tinggal berdekatan dengan rumah Normala yang mengatakan Normala sebenarnya memperolehi rm 1 juta.

Di manakah Normala mendapat duit ini ??? sebenarnya Normala tidak dapat dipisahkan dengan wang.berkenaan dengan rm1 juta ini sebenarnya cerita ini berkaitan dengan Bapa Normala.Bapa Normala pernah memegang jawatan tertinggi FELCRA Sekijang dan merupakan antara individu yang paling penting dalam memastikan FELCRA cawangan tersebut terus berdaya saing.Cerita penyelewengan yang dilakukan bapanya ini bukanlah rekaan tetapi didedahkan oleh beberapa rakan yang pernah bekerja dengan bapa Calon PAS PRK Tenang ini dan orang kampung sendiri.sebab itulah Normala mampu membuka 2 buah restoran serentak.

Masalah bertambah rumit setelah bapa Normala telah menyebabkan FELCRA Sekijang hampir muflis sebelum beliau meninggalkan agensi cawangan tersebut. FELCRA Sekijang mengalami kerugian besar hampir RM 1Juta.itulah sebenarnya yang berlaku.kesian Bapa Normala.kenapa Normala tidak Membantu dan membiarkan Bapanya Menderita kerana hutang ??? saya dengar lagi kisah yang menyayat hati adalah berkenaan dengan ibunya.kalau anda nak tahu kenapa dengan ibunya anda pergi ke kampung halaman Normala FELCRA Sekijang,tanya sendiri apakah terjadi.saya tak boleh teruskan kerana ini melibatkan Ibu.kalau berkenaan dengan Ibu,saya tak sanggup meneruskan Artikel ini walaupun saya dah tahu Apa yang terjadi.

POST BY WAYNE...

4 comments:

Anonymous said...

Oh tenang, prk dun tenang, ... umno boleh tidur lena... pas terus berjuang menongkat arus,.. harga sebuah dakwah & jihad,.. bagaikan nabi noh, nabi ibrahim, para rasul yang berdepan dengan kaumnya... pun begitu... air yang tenang jangan sangka tiada "buaya"... kudrat & iradat Allah taala mengatasi segalanya!

Keimanan, kesabaran & keikhlasan Cikgu Mala & pejuang2 barisan hadapan yang lain .. akan menarik rahmat & pertolongan Allah... melalui jundullah disetiap "medan tempur" untuk melenyapkan kebatilan, kebiadapan & ketakburan UMNO/BN ... Kami pohon nusrah Allah untuk Cikgu Mala & PAS dengan sesuatu keajaiban diluar kudrat manusia... Amiin.

PGU!
Undilah PAS untuk perubahan!

“PAS Ganti UMNO (PGU) – Melayu selamat, Rakyat Selamat, Malaysia Selamat”.

goodlistener said...

kpd anon 4.04, jgn bermimpi di siang harilah, la ni ALLAH akan tunjukkan kebenaranNYA, yg parti AJARAN SESAT adalah sebuah parti yg menjadikan Islam untuk dilacurkan demi kepuasan kuasa politik. Yg pasti ALLAH akan menghukum Parti ajaran sesat untuk terkulai di DUN Tenang dan seterusnya di DUN Merlimau dan seterusnya pada PRU 13.MOGA ALLAH AKAN LENYAPKAN PARTI AJARAN SESAT DI BUMI MALAYSIA INI

Anonymous said...

Suka hati korang laaa nak label parti sesat atau apa...tepuk dada tanya iman

Anonymous said...

aduhai anon 4.04 dan 12.59 - berjihad cara islamkah kalau dapat wang rm 1 juta dari penyelewengan?

 
 
Blogger Templates