Social Icons

Pages

Wednesday, January 26, 2011

PRK TENANG !!! PANAS !!! CALON BN AKUI BELIAU TERLIBAT DALAM LELONGAN TANAH !!!


NAMPAKNYA CALON BN DAH AKUI PASAL LELONGAN TANAH ITU,ADAKAH KENYATAAN ITU BENAR ???

BEST NYA MAKAN AYAM KFC SEHINGGA MENJILAT JARI

PAS yang kononnya berjuang atas nama Islam sekali lagi berbohong besar apabila menuduh calon Barisan Nasional (BN), Mohd. Azahar Ibrahim, menganiaya seorang lelaki pada tahun 2003 sehingga menyebabkan tanah milik mangsa terpaksa dilelong.

akhirnya terbongkar juga rahisa di mana lelaki itu sebenrrnya berhutang dengan bank,ini lah PAS asyik nak mencari idea yang bodoh untuk menipu rakyat.cerita sebenar adalah,jentera PAS menuduh calon Barisan Nasional (BN), Mohd. Azahar Ibrahim,menganiaya seorang lelaki pada tahun 2003 sehingga menyebabkan tanah milik mangsa terpaksa dilelong.selepas itu PAS membuat pengumuman besar mengenai kes ini di ceramah-ceramah kononnya bagi membunuh sokongan pengundi terhadap BN.

Sebaliknya,pengumuman parti itu hari ini menjadi ‘senjata makan tuan’ apabila fakta sebenar didedahkan Mohd. Azahar sendiri hanya kira-kira sejam selepas sidang media mengenai isu tersebut dibuat oleh PAS.Malah,cubaan PAS untuk membunuh karakter Mohd. Azahar dengan menggambarkan beliau sebagai seorang bekas Penolong Pegawai Daerah (ADO) zalim hanya kerana satu kes tersebut,juga dibalas dengan statistik kejayaannya menyelesaikan lebih 80 kes membabitkan tanah lelong sepanjang enam tahun bertugas di Segamat.Lebih memalukan PAS, penjelasan Mohd. Azahar akhirnya melondehkan segala kedangkalan parti itu mengenai prosedur seorang penjawat awam dalam isu lelongan, sedangkan parti itu sendiri mempunyai 20 tahun pengalaman mentadbir negeri Kelantan yang mana, isu tanah adalah di bawah bidang kuasa kerajaan negeri.Selain itu, pembohongan PAS melalui Pengarah Operasinya bagi Pilihan Raya Kecil, Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang, Dzulkefly Ahmad, juga menyerlahkan lagi sikap sebenar parti tersebut yang sanggup memutarbelitkan fakta sebenar semata-mata untuk kepentingan politik meskipun sedar ia sebenarnya fitnah.

PAS yang kononnya yang bercita-cita mentadbir negara sepatutnya lebih jelas dan faham mengenai prosedur seorang penjawat awam, bukannya mencari publisiti murahan untuk mengangguk di air yang keruh dengan memainkan isu yang tidak benar.

Mengenai keputusan mahkamah membenarkan plaintif menuntut kos akibat lelongan tanah itu, Mohd. Azahar berkata, keputusan itu berdasarkan kesilapan teknikal pada notis 16 D dan 16 G, Kanun Tanah Negara apabila terdapat perbezaan tarikh dan bukannya disebabkan lelongan itu sengaja diada-adakan oleh pihaknya.Dzulkefly mendakwa calon BN itu cuai ketika mengeluarkan Perintah Jualan Hartanah sehingga menyebabkan seorang lelaki menjadi mangsa kezaliman apabila tanah mangsa dilelong kepada pihak ketiga tanpa pengetahuan sehingga menyebabkan kerugian sebanyak RM70,000.Dzulkefly juga mendakwa tindakan Mohd. Azahar itu menyebabkan nama baik dan integriti Pejabat Pentadbir Tanah Segamat terjejas teruk sehingga menghakis keyakinan masyarakat terhadap ketelusan dalam mengurus serta mengendalikan hartanah rakyat.Sementara itu, Mohd. Azahar mengulangi, tidak wujud ‘mala fide’ (niat jahat) berhubung kes penjualan tanah tersebut sebaliknya ia sekadar salah satu prosiding guaman biasa yang telah diambil oleh pihak CIMB Bank.

HAHAHAHA AKHIRNYA KANTOI JUGA DAN NAMPAKNYA PAS SUDAH DIBOGELKAN.KATA TAK NAK SERANG PERIBADI ??? INI KER PAS ??? MANA NEGARA ISLE MU ??? LAIN KALI KALAU NAK SIASAT TENGOK DULU.

POST BY WAYNE...

1 comment:

Bahtera Merdeka said...

Salam Bro,
Blog bro sudah dipaut.
Mohon pautkan blog saya ke blog bro.
TQ Selamat teruskan perjuangan

 
 
Blogger Templates