Social Icons

Pages

Thursday, January 27, 2011

PRK TENANG !!! PANAS !!! NIZAR AKAN MENGGANTIKAN NIK AZIZ ???




NIZAR AKAN MENGGANTIKAN NIK AZIZ ??? BIAR BETUL ???


RUGI TAK MAKAN AYAM KFC,SEDAPNYA SEHINGGA MENJILAT JARI


nampaknya PAS telah sesat.apa kena mengena dengan undi halal dan haram ??? cuba anda tenangkan fikiran anda dan anda lihat video dibawah.sebab itu lah nizar tak boleh jadi Menteri Besar Perak




Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Nizar Jamaluddin dikatakan berang dengan calon PAS PRK DUN Tenang, Cikgu Mala yang mengelirukan isu salam sehingga menjadi hangat diperkatakan di kalangan masyarakat Malaysia amnya. Ini merupakan sumber yang diperolehi dari jentera PAS Perak sendiri.Hasil temubual,mereka mengatakan Nizar akan berjumpa Cikgu Mala agar mendesak Cikgu Mala menarik semula kenyataannya berkaitan isu salam.

Nizar merupakan antara Pemimpin PAS yang mempunyai pandangan yang berbeza tentang isu salam. Nizar dalam kenyataannya (sumber jentera PAS Perak) mendakwa dalam zaman serba moden ini Salam dibenarkan di dalam Islam dan tidak perlulah Cikgu Mala menggamatkan soal hukum hakam Agama ini kerana ianya sedikit sebanyak menberi tempias perli dan penghinaan terhadap Ahli Parlimen Bukit Gantang ini.

Cikgu Mala dikatakan sedikit sebanyak menghina beberapa Pemimpin Wanita Islam di dalam PKR yang juga seringkali bersalaman dengan lelaki. Nizar dikatakan mempersoal adakah seseorang wanita akan dianggap ahli neraka jika bersalaman dengan seorang lelaki?

Isu salam ini nampaknya juga akan menggoncang PAS dan Pakatan secara tidak langsung.PAS selepas bekerjasama dengan DAP dan PKR kelihatan lebih terbuka dalam soal Agama dan tidak lagi merujuk kepada Majlis Syura yang dibentuk dalam menjatuhkan sesuatu hukum.

Selain Nizar,beberapa pemimpin PAS sendiri kelihatan mudah bercampur gaul dengan wanita tanpa segan silu.Malah,beberapa pemimpin PKR yang beragama Islam sendiri tidak menghadapi sebarang masalah untuk berjabat tangan walaupun berbeza jantina.Melayu CinDia menegaskan tuduhan PAS bahawa UMNO gagal menerangkan kepada MCA mengenai isu Islam terkena pada parti ini sebenarnya.PAS bukan sahaja gagal melaksanakan dakwah terhadap DAP, malah juga di kalangan pemimpin PAS sendiri seperti Nizar.Di canang 1Dunia bahawa PAS bersih dari dosa.

Adakah PAS selepas ini akan meminda fatwa mengenai isu Salam? Fatwa Haram Jadah.

SUMBER GELOMBANG RAKYAT

RENUNG-RENUNGKAN LAH

MANA PERGINYA AKHLAK PEMIMPIN PAS ??? KATA TAK BOLEH SALAM TAPI SALAM JUGA DENGAN PEMIMPIN DARI PAKATAN LAIN ???

No comments:

 
 
Blogger Templates