Social Icons

Pages

Thursday, January 27, 2011

PRK TENANG !!! PANAS !!! ISTERI CALON BN BERSUARA !!!

KESIAN SAYA TENGOK ISTERI CALON BN,BELIAU KESAL DENGAN SIKAP PAS KERANA SUAMINYA DI SERANG SECARA PERIBADI.JANJI TAK NAK SERANG.INI LAH PAS PUTAR ALAM

BEST NYA MAKAN AYAM KFC SEHINGGA MENJILAT JARI

setelah di tuduh macam-macam oleh PAS terhadap Calon BN,akhirnya Isteri Calon BN,Puan Tuty Roshizana Tumin telah bersuara.apa pun biar saya nyatakan dulu.sebenarnya Puak PAS ini dah takut,sebab tu dia nak 'Attack' Calon BN.mula-mula kata tak nak serang peribadi calon,sekarang nak serang pulak dengan alasan bukan nak serang,kalau dah menuduh calon Barisan Nasional (BN, Mohd. Azahar Ibrahim,menganiaya seorang lelaki pada tahun 2003 sehingga menyebabkan tanah milik mangsa terpaksa dilelong,itu apa namanya ??? nasib baik dah di jawab.kebetulan kami ada kat sidang media tersebut.

berbalik cerita Puan Tuty Roshizana Tumin pula,Beliau memberitahu ini semua fitnah dan tuduhan ini tidak berasas sama sekali,jika inilah pendekatan pembangkang untuk meraih undi Beliau pun tidak faham di mana perjuangan Islam yang dilaungkan.Sebagai isteri Beliau lebih mengenali Mohd. Azahar lebih daripada orang lain,Mohd. Azahar mempunyai jati diri dan merupakan seorang yang patuh kepada agama,kalau pembangkang juga berhasrat menjejaskan keharmonian hubungan suami isteri,mereka tidak akan berjaya kerana beliau akan sentiasa menjadi penyokong terkuat suaminya.

DAH LIHAT SENDIRI PENGAKUAN ISTERI CALON BN MOHD. AZAHAR ??? TAKKAN LAH ISTERI PUN NAK MENIPU,PADAHAL ISTERI LAH PALING DEKAT DENGAN SUAMI DAN ISTERI PUN TAHU APA YANG DI BUAT OLEH SUAMINYA SELAMA INI.CUMA ISTERI ANWAR JER TAK NAK BAGITAHU KISAH SEBENAR ANWAR PADA ZAMAN-ZAMAN DULU SAMPAI SEKARANG ANWAR TAK NAK BERSUMPAH.OPPSS,APA YANG SAYA MELALUT NI..FOKUS WAYNE,NI KAT PILIHANRAYA DUN TENANG..MINTA MAAF SEMUA.HEHEHEHE....

PILIHLAH CALON YANG MEMBERIKAN KESELESAAN UNTUK RAKYAT,BUKAN CALON YANG BERLAKON.SANGGUP BERLAKON SEMATA-MATA UNTUK MENDAPATKAN JADI CALON.

POST BY WAYNE...

1 comment:

TESLAMARIN said...

jangan la tension sangat, baca pasal cikgu tak tenang, gerenti galak golek punya.......hhahhahahha

 
 
Blogger Templates