Social Icons

Pages

Friday, January 28, 2011

PRK TENANG !!! GEMPAR DAN EKSLUSIF !!! NORMALA EGO DAN BONGKAK !!!

SAKSIKAN KISAH KEHIDUPAN NORMALA SUDIRMAN


SESUNGGUHNYA KALAU DAPAT LAH MAKAN AYAM KFC,SEDAPNYA SEHINGGA MENJILAT JARI


sebelum ini saya telah menyiarkan artikel berkenaan dengan PAS yang berjanji tidak akan serang peribadi calon BN.tetapi ternyata PAS ini penipu dan akhirnya dibogelkan kerana calon BN telah menjawab kembali selepas itu.selepas itu saya sudah mengeluarkan 3 kenyataan dari orang yang berlainan dalam sesi temubual saya dan rakan Blogger lakukan.Hasil temubual yang jelas menunjukkan Calon PAS ini EGO dan BONGKAK.Hari ini saya keluarkan lagi beberapa cerita yang mana sesuai untuk para Pengundi di Dun Tenang fikirkan Siapa Normala calon PAS ini.macam manakah perangai sebenar normala ini.sekiranya anda terlepas melihat artikel sebelum ini

KLIK DISINI

sebenarnya temubual ini di lakukan di kawasan sekitar sekijang di mana tempat Normala tinggal.kami telah menemubual dan kami sendiri terkejut dengan perangai Normala ini.sebelum melihat lagi 2 jawapan sila klik di atas untuk soalan pertama sehingga ke 3.saya akan menghuraikan satu persatu.minta maaf kalau cerita ini panjang

Normala adalah anak jati Felcra Sekijang dan sehingga sekarang masih lagi tinggal di sana bersama ibu bapanya.Dia adalah anak pertama dari isteri pertama.Ayahnya mempunyai seorang lagi isteri warga indonesia dan ada seorang anak bersama isteri kedua.Mereka sekarang menetap di Indonesia.Yang hebatnya,selepas bernikah di Indonesia Wak Sudirman pulang ke Felcra Sekijang membawa sekeping gambar pernikahannya bersaiz besar kemudian diletakkan di ruang tamu rumahnya.Mengikut cerita orang-orang Felcra berkenaan mereka pun terkejut apabila mendapat berita Normala diangkat sebagai calon PAS.Bagi mereka Normala tidak layak sama sekali menjadi wakil rakyat kerana dia seorang yang sombong dan tidak pernah bergaul dengan masyarakat sekeliling rumahnya.Malah jika ada jiran-jiran membuat kenduri pun dia tidak pernah datang.Menurut orang-orang kampung,bukan setakat Normala sahaja yang sombong malah suaminya juga seorang yang sombong dan tidak bercampur gaul dengan masyarakat.

SUMBER DARI RBF

di bawah adalah hasil temubual ke empat dan ke lima

HASIL TEMUBUAL KE EMPAT

"sepanjang tahun 2010,cikgu normala ni tak ada di sekolah melebihi 90 hari !!! betapa pemalas punya cikgu !!! tak cukup dengan tu,normala ini rupanya hanya guru kelas pemulihan aje.kelas untuk kanak kanak tak reti mengeja & mengira.Normala sibuk bagi ceramah tentang pemulihan pada sekolah sekolah lain,tapi kelas pemulihan dia sendiri tak pernah buka. macam mana nak buka kalau dia tak pernah ada di sekolah !!!"

90 hari tidak hadir menjalankan Tugas sebagai Guru di Sekolah ??? ini merupakan kenyataan seorang Lagi Guru sekolah tempat di mana Normala pernah mengajar.Normala mengajar kanak kanak dalam kelas pemulihan tapi kalau kita lihat dia ni pun tak pulih pulih lagi di gunakan oleh Pemimpin Haprak mereka.

HASIL TEMUBUAL KE LIMA

"kononnya cikgu mala ni prihatin & sayang pada kanak kanak.itu semua bohong !!! pada tahun lepas,anaknya yg demam telah pitam di dalam kelas.pada masa tu cikgu mala ada di luar kelas sedang sibuk bercakap di talifon.Guru lain sibuk menolong menguruskan anak cikgu mala ni,tolong bukakan tudung dan sebagainya.2-3 orang kawan anak mala ni pergi beritahu pada cikgu mala pasal anaknya yang pitam dalam kelas,tetapi malangnya cikgu mala tak layan kononnya panggilan telefon tu lagi penting.maka terpaksalah budak-budak tu lari untuk panggil guru darjah yang lain.lepas dah urus anak mala tu,dalam 20 minit,barulah mala tengok anak dia.dia cuma beritahu cikgu kelas anak dia ni tengah demam.lepas tu dia terus pergi.yang bagitau ni kawan-kawan anak dia la.dia org kata,cikgu kelas dia orang pun geleng kepala tengok perangai cikgu mala.macam ni ke sifat guru/ibu penyayang ??? orang yg normal kalau dengar anak dia pitam,mesti kelam kabut nak urus.tapi si mala ni boleh borak lagi dalam telefon. dasar pembohong !!! "

Ini merupakan kenyataan seorang Ibu yang anaknya sekelas dengan Anak Normala,berita ini di ceritakan oleh anaknya dan waktu kami temubual ini juga anaknya turut ada bersama.

SEKIRANYA ANDA TIDAK PERCAYA CERITA INI,KALAU ADA SAUDARA DI FELCRA SEKIJANG TANYA DENGAN MEREKA SENDIRI.

PAGI NANTI KAMI AKAN MEMBUKA LAGI CERITA PASAL NORMALA INI.SAYA MINTA MAAF,BUKAN SAYA NAK AIBKAN NORMALA TETAPI PIHAK PAS YANG SUDAH BERJANJI TAK AKAN MEMBUKA PEKUNG CALON,NAMPAKNYA JELAS MEREKA MEMBOHONGI RAKYAT.JIKA NAK PILIH CALON PILIHLAH CALON YANG BERKALIBER,BUKAN NYA PELAKON YANG EGO DAN RATU DRAMA.

POST BY WAYNE...

No comments:

 
 
Blogger Templates