Social Icons

Pages

Saturday, March 05, 2011

ANWAR MENGATAKAN SULTAN PERAK BODOH !!!


Video Anwar Ibrahim menghina Sultan Perak dengan mengelar baginda bodoh pada tahun 2009 .




Perhatikan video di atas pada minit ke-8 dan saat ke-30.Dengarlah kamu semua,apa yang orang ini cakap !!! Anwar Ibrahim tidak faham erti Rukun Negara.

1. KEPERCAYAAN KEPADA TUHAN .
2. KESETIAAN KEPADA RAJA DAN NEGARA .
3. KELUHURAN PERLEMBAGAAN
4. KEDAULATAN UNDANG-UNDANG
5. KESOPANAN DAN KESUSILAAN

Barang Sesiapa yang mengundi Pakatan Rakyat samada PKR Parti Keadilan Rakyat,Parti Islam Semalaysia PAS atau Democratic Action Party / Parti Tindakan Demokratik DAP,mereka sudah menderhaka kepada Raja-Raja Melayu di negara ini.Anwar Ibrahim sudah derhaka kepada Raja-Raja Melayu.Dia tidak layak tinggal di negara ini lagi.Kewarganegaraan dan paspotnya perlu ditarik balik serta-merta !!! Dia patut dipecat dari jawatan wakil rakyat kerana telah menghina salah seorang Raja Melayu.Pangkat Dato Serinya patut ditarik balik serta-merta !!! dan dia patut dibuang negara serta-merta !!! Kalau Anwar tidak tahu menghormati seorang Sultan serta menghina baginda,bagaimana pula nasib rakyat-rakyat biasa nanti sekiranya kamu menjadi menjadi perdana menteri ??? Adakah ini calon Perdana Menteri yang akan mengambil-alih tampuk pemerintahan Negara Malaysia ??? Mampus kita semua nanti !!! Tahukah kamu Siapa Sultan Perak,Anwar Ibrahim ??? Sultan Perak adalah ketua Agama Islam di Negeri Perak.Betapa beraninya engkau menghina Sultan Perak yang merupakan salah seorang Raja Melayu yang pernah menjadi Agong suatu masa dahulu. Siapa yang bodoh ??? Kamu ke Sultan ??? Saya rasa kamulah orang yang paling bodoh di dunia dan di akhirat !!!

Jangan derhaka kepada Sultan dan Raja-Raja Melayu.Jangan engkau lupa Anwar bahawa Sultan Perak iaitu Sultan Azlan Muhibbuddin Shah Ibni Almarhum Sultan Yusuf Izzuddin Shah Ghafarullah (1984 - present) atau Sultan Azlan Shah adalah waris Kesultanan Melayu Melaka iaitu Sultan Sultan Mahmud Shah.Kamu lihatlah akibatnya nanti !!! Orang-orang Perak dan Orang-orang Melaka akan menentang kamu habis-habisan sehingga ke titisan darah yang terakhir. Lebih baik kamu larikan diri dari negara sekiranya kamu mahu selamat! Sekiranya tidak, tiada jaminan untuk nyawamu,wahai Si Anwar durjana penderhaka !!! Oleh itu, perbuatan Anwar Ibrahim menghina Sultan Perak adalah bersamaan dengan menghina Agama Islam kerana Sultan Perak adalah ketua Agama Islam di Negeri Perak.Oleh itu,saya ingin memohon supaya semua muslimin dan muslimah di seluruh Negara Malaysia dan dunia agar menolak pemilihan atau pemerintahan individu ini sebagai seorang pemimpin pembangkang atau pemimpin negara.Saya dengan ini mengisytiharkan Jihad bil Saif (perang) dan Jihad bis Saif (pedang) ke atas individu yang bernama Anwar Ibrahim atau Anwar bin Ibrahim seperti dalam video di atas, Karpal Singh s/o Ram Singh, Parti Pakatan Rakyat , Parti Keadilan Rakyat PKR,Parti Islam Semalaysia PAS dan Democratic Action Party / Parti Tindakan Demokratik DAP. Pengikut-pengikut setia Sultan Perak patut mula mengasah dan menghunus pedang dan keris masing-masing dan turun ke Merlimau dan Kerdau untuk mengajar Anwar Ibrahim yang kurang ajar serta pengikut-pengikut Parti Pakatan yang juga kurang ajar. Sekian, terima kasih. Yang benar, Hamba Allah yang setia kepada Sultan Perak.

2 comments:

Anonymous said...

Kau Anwar dan kroni kaya raya tak sampai 20 thn.Nak cerita Nik Ajis tak ada apa di ambil,tapi kau lebih dari itu yang kau ambil.Biasanya pencuri yang menuduh orang mencuri.

Anonymous said...

Yang jadi PM la ni baik sangat ka?

 
 
Blogger Templates