Social Icons

Pages

Friday, March 25, 2011

BUKTI JELAS HADI AWANG PENGECUT !!! PAS TAKUT RAHSIA ANWAR TERBONGKAR !!!


akhirnya,semalam Datuk T telah menyerahkan video,jam tangan di balai polis untuk membuktikan bahawa mereka adalah benar.dalam pada itu Hadi Awang pula menyatakan bahawa siasatan suruhanjaya tidak diperlukan dan mengarut.kenapa pula tidak perlu ??? adakah Hadi Awang takut rahsia Anwar terbongkar ??? apa cerita ni ??? adakah Hadi Awang tidak percaya kepada suruhanjaya siasatan diraja ??? kalau nak kebenaran,perlulah ada sedikit pengorbanan.mestilah suruhanjaya di raja ditubuhkan tapi yang anda kata mengarut kenapa ??? adakah benar apa yang saya nyatakan wahai pembaca BADUT RAKYAT sekalian ??? bukan sahaja Hadi Awang yang akan melihat video itu.di bawah ini adalah bakal-bakal yang akan menonton video tersebut

1. Wan Azizah
2. Hadi Awang
3. Lim Kit Siang
4. Pakar Forensik PKR dan Kerajaan
5. NGO_NGO
6. Media
7. Pakar dari Negara Komenwel
8. Peguam Negara (Kerajaan Malaysia)
9. SUHAKAM

suruhanjaya diraja adalah tempat kebenaran bagi membuktikan kesasihan video itu.takkan lah mereka tidak percaya dengan apa yang berlaku.apa yang saya nak nyatakan di sini adalah sekiranya ketua pemimpin rakyat melihat video itu barulah mereka akan lihat dengan mata kepala sendiri.itu sahaja kebenaran yang saya nak beritahu kepada anda sekalian.


SILA LIHAT KENYATAAN DI BAWAH

KUALA TERENGGANU 24 Mac - Presiden Pas,Datuk Seri Abdul Hadi Awang menolak cadangan penubuhan suruhanjaya diraja bagi menyiasat kes video seks yang dikaitkan dengan seorang pemimpin pembangkang.

Abdul Hadi sebaliknya menyifatkan cadangan penubuhan suruhanjaya itu sebagai 'mengarut' selagi tiada wujud ketelusan dan keadilan berhubung dakwaan tersebut.

"Itu semua (cadangan penubuhan suruhanjaya diraja) ialah kenyataan yang mengarut selagi tak ada ketelusan dan tak ada keadilan.Tak betul tu.Bawa kes ini ke Mahkamah Syariah ikut perundangan Islam," katanya.

Abdul Hadi seterusnya menggesa pihak polis menjalankan siasatan secara telus berhubung kes tersebut,termasuk ke atas semua pihak yang terlibat dalam pembikinan serta rakaman video itu.

SUMBER UTUSAN

KEPADA ABDUL HADI AWANG,MEMANG POLIS AKAN MENJALANKAN SIASATAN YANG TELUS,TAPI ANDA YANG TAKUT KERANA ANDA TAKUT RAHSIA ANWAR TERBONGKAR.KALAU BERANI,SAYA MINTA ANDA TEGUR ANWAR IBRAHIM UNTUK BERSUMPAH.INI CABARAN SAYA UNTUK ANDA

SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH DAN ANDA LIHAT SENDIRI KEHIDUPAN ANWAR IBRAHIM





ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT !!!

Wabillahi wata'alahi saya Wayne nama pena untuk blog BADUT RAKYAT dengan ini Bersumpah bahawa walaupun tidak menyaksikan rakaman penuh Video Seks seorang lelaki bernama Anwar Ibrahim dengan seorang wanita China,Wajib kita menolak Anwar Ibrahim !!! Demi agama bangsa dan negara !!!

ANWAR IBRAHIM AKAN MENGHANCURKAN MALAYSIA SEKIRANYA JADI PERDANA MENTERI

No comments:

 
 
Blogger Templates