Social Icons

Pages

Friday, April 22, 2011

AKHIRNYA PKR TERSENTAP DI SARAWAK !!!



PKR Sarawak terkejut dan tersentap apabila mendapat tahu bahawa Lim Kit Siang telah mencadangkan penggabungan antara DAP dan Snap.

"Oleh kerana kami adalah rakan dalam Pakatan Rakyat,kami menghargai penjelasan cadangan penggabungan daripada Lim dan DAP,” itulah sedikit ulasan dari pengerusi PKR Sarawak Baru Bian dalam satu kenyataan akhbar yang bernada keras.

Katanya,Snap di sebalik retoriknya sebagai anggota Pakatan sebelum ini,secara terangan menampilkan 26 calon sehingga menyaksikan pertandingan pelbagai penjuru dengan PKR di beberapa kerusi.

"Snap secara konsisten agak kritikal membidas PKR atas sebab-sebab yang hanya diketahui oleh mereka,” katanya sambil menambah PKR Sarawak benar-benar kecewa dan hampa dengan pendekatan Snap dalam Pakatan.

Baru Bian berkata kekalahan teruk Snap pada pilihan raya negeri Sabtu lalu membuktikan parti itu tidak mempunyai jentera pilihan raya,dana politik dan juga pengaruh di peringkat akar umbi.Katanya,jumlah undi yang diperolehi oleh calon-calon Snap jika digabungkan adalah lebih rendah berbanding dengan undi yang diperolehi oleh calon-calon Bebas.

BARU DAPAT 3 KERUSI GADUH LAGI ???

SNAP DAH TAK SUKA PKR !!! NAK BUAT MACAM MANA LAGI !!!

TERIMA SAJA KENYATAAN TU !!!

4 comments:

Anonymous said...

DAN..AKHIRNYA JUGA UMNO PUN MEROYAN DAN KECUT PERUT NAK BUAT PRU 13...

Sudir said...

Bro Anon, apala nak bangga sangat kalau PR yang banyak menang tu DAP.

Anonymous said...

Anon 8.12 ni Cina totok makan babi. Jadi x heran lah dia memang suka DAP jadi juara dalam PR. Dasar Cina bangsat x tau mengenang budi.

Anonymous said...

Oh tidak UMNO tidak gentar dan meroyan menantikan PRU 13. Malah UMNO sudah bersedia dan tak lagi menunggu untuk bertarung baik dengan DAP mahupun PKR. Bak kata pendekar melayu berpantang maut sebelum ajal. UMNO akan pertahankan habis-habisan kerajaan BN walau pun tanpa sekutunya MCA dan Gerakan. Sebab kita tahu kan kiblat mereka kat mana...macam apa yang telah terjadi kepada PBB. Duduk dalam BN tapi diluar menyokong komunis DAP. Betul2 musang berbulu ayam. MCA dan Gerakan tak boleh lagi bertanding di majority melayu. Kouta UMNO hendaklah dikembalikan oleh parti MCA dan Gerakan kepada UMNO. Biar kita lihat kekuatan cina betul tak Anon 8.12

 
 
Blogger Templates