Social Icons

Pages

Tuesday, April 12, 2011

GEMPAR !!! VIDEO 3 MINIT 49 SAAT MULA TERSEBAR !!!



jom kita lihat video sampai habis...memang meletup !!!
Karpal Sink pun didapati terlibat dan beraksi dalam video ini !!!

SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH !!!



ADAKAH INI YANG ANDA MAHUKAN UNTUK MENJADI PERDANA MENTERI MALAYSIA AKAN DATANG ???

ADAKAH WAJAH DI BAWAH BUKAN ANWAR IBRAHIM ???




ANDA LIHAT GAMBAR DIATAS,CUBA RENUNG BALIK GAMBAR ITU !!!

ADAKAH ITU BUKAN ANWAR IBRAHIM ???

RENUNG-RENUNGKANLAH

13 comments:

TESLAMARIN said...

nice one, yo bro.....

Anonymous said...

Teringat aku yang kebetulan tertengok movie mission imposible 3 (MI3) .MI3 itu ditayangkan semula media arus perdana dalam dua minggu lepas. Ada babak Hero cerita itu yang mengklon penjahat dengan memakai topeng muka.Malah topeng muka itu sebijik dengan muka penjahat tu.

Jadi Tidak terdetik dikepala otak kita?: “Mungkinkah orang yang dalam video itu juga pakai topeng macam hero MI3 dan kemudian buat sex dengan pelacur cina dalam video tu???

Macam-macam boleh jadi…..Ya Allah lindungilah kami dari fitnah seumpama itu.

http://addinlove.blogspot.com/2011/03/peringatan-buat-diri-untuk-memilih.html

Ambillah pedoman dari Allah swt, Tuhan Maha Pencipta lagi Maha Bijaksana, nescaya kita selamat dalam membuat pertimbangan dan menentukan sikap. Dengan itu masyarakat dan negara akan selamat, bersih, sejahtera bahkan terus mara menjadi pemimpin dan pembimbing umat-umat yang lain. “Dan hukumlah mereka dengan apa yang diturunkan Allah, dan jangan kamu turuti hawa nafsu mereka” (Surah Al-Maidah : ayat 49).

Kepada pihak-pihak di kalangan orang-orang politik kepartian,
Pandangan ini adalah bukan dari kacamata penyandang mahupun pembangkang. Hadith Ifk (Kisah pembohongan terhadap Aisyah) berlaku dan ayat-ayat Al-Quran turun mengenainya telah berlaku jauh sebelum wujudnya sistem politik penyandang dan pembangkang hari ini. Kesemua di atas adalah pandangan berpandukan wahyu dari Allah swt yang sepatutnya disuarakan sejak sekian lama oleh pihak-pihak agama yang rasmi. Sesungguhnya ia telah lama disebut oleh ulamak silam di dalam kitab-kitab mereka. Maka oleh itu “Barangsiapa yang mahu, maka silakan beriman. Barangsiapa yang mahu maka silakan dia kufur (engkar menerima ayat-ayat Allah). Kami (Tuhan) menyediakan bagi orang-orang zalim azab neraka yang gelojak apinya yang akan menyelubungi mereka” (Surah Al-Kahfi : ayat 29).

http://www.ismaweb.net/v4/2011/03/hadith-ifk-kisah-aisyah-ra-petunjuk-bagi-umat-dalam-isu-anwar/

http://drmaza.com/home/?p=1381

Anonymous said...

salam semua
terima kasih byk2 pada cite mi3 tu
tapi mung ni lawok sguh. selain muka, postur badan, jambul, kulit kedut di tekok pon srupo
bakpo toksey trima yang benar, bagus mitok sokmo dari Allah akan kebenaran, tapi bila mukmin yang tidak mahu manerima kebenaran malah cuba memutar belitkan yang benar itu kepada yang salah, maka takutlah kamu kepada balasan Allah
mereka yang tahu kenenaran tetapi terus memuja kebatilan dan maksiat malah menggunakan Allah dalam menghalalkan apa jua agenda mereka, maka ingatlah, kiifarah dan bala dari Allah akibat kemungkaran kamu.susah nak cakap banyak pasal agama ni, kita kata ini mung kato gitu, putar belit fatwa dan hukum.
dan ingatlah dari orang2 mukmin bahawasanya yang menghalalkan apa yang Allah haramkan adalah syaitan yang direjam dan mereka itupong jatuh dalam golongan yang sama.
nauzubillah.
Allah selamatkan Malaysia.

Anonymous said...

tak payah MI3, tunjuk je jam omega

Anonymous said...

itu yang dipaparkan kat wayang
tapi disebalik tabir pembikinan cerita MI3 ialah pelakun X yang menyamar sebagai Y dengan memakai topeng muka sebijik macam Y adalah si Y sendiri bukan X.
Jadi kalau videotu adalah lakunan untuk tujuan konspirasi sipelakunnya tetap si Y bukan X. takkanlah nak pakai sarong satu badankan.

MELAYU KULAI said...

Teringat kes video si Linggam.

Nampak semuanya sama macam saya, tapi belum tentu saya...hehehehe.

Gud job bro

Anonymous said...

Anuar boleh kata itu bukan dia, dan datuk T pun dah tahu Anuar akan cakap macam tu. Tetapi bukti jam omega Anuar, dan SMS Anuar kepada datuk eskay ,akan membuktikan Anuarlah pelakunnya. Kalau dah tak percaya kepada Rakyat Malaysia, bersumpah lah. Tak kan dengan Allah pun tak percaya.Tapi Anuar tak berani.

Anonymous said...

Anda cuma ada 2 (dua pilihan),tiada yang ketiga, menjadi seorang muslim atau kafir ( engkar). Allah telah mensyariatkan kesaksian dalam kes zina iaitu 4 saksi yang adil.
Yang lain tak payah dibahaskan pergi mengaji.

Capgobek

Anonymous said...

sembahyang hajat berpuluh dah buat,,kehadiran pun berpuluh dah hadir dan mohon petunjuk...petunjuk dah berpuluh gak kluar..tapi bebal lagi bongok kebenaran dah mcm2 Allah pertunjukkan,,,
1.pembohongan 16sept...(selamba je muka anugerah tuhan tanpa rasah bersalah.
2.pembongkaran oleh saiful(dna anhgerah y,,lum dpt2)
3.video porno dah plak..
4.rekod twetter..
5.jam omega
6.karpal poosing(sudah poosing bela anugerah tuhan..)
7.kawan2 karib anugerah tuhan semua dah warwarkan pasal anugerah tuhan nih,,bukan sikit beb,,ramaii!!
8.kawan2 anugerah tuhan ni semua dr yahudi dn dah dibuktikan,,

kenapaaa petunjuk dah Allah menampakkan..tp nape tk nak terima lagi,,fenin la aku weiii !!!!,,nak tunggu ape lagi ah!!!..



bacokbugis

Anonymous said...

cnth:ku rogol sorg ppoan.pas2 ppoan 2 nk buktikan yg ku ni si perogol n die de bukti iaitu video cctv n dna.adakah ppoan nie kne bwk 4 org saksi gak n video,dna 2 mmg xleh pki da.da kmpem la ppoan 2 xtaw yg die nk kne rogol sbb 2 die xleh nk bwk 4 org saksi.klo cm2 da kmpem ku la trlpas n ppoan 2 lak yg kne hukum.so pe salah nye die nk tgakkn kebenaran guna video atau brsumpah sbb die mmg da xde saksi.kn kes zalim nme nye 2.ku bkn nk kritik hukum allah.hukum allah 2 da mmag kmplet tp sstgah owg guna hukum utk mghalalkn cara.kt sni la slahnye..klo btol kes anuar adalah fitnah,tp npe kes njib dyowg xckp fitnah.pdahal sowg pown xpna nmpk njib swoh owg bnuh altantuya.fikir2 kn lah......

Ular Menyusur Akar said...

Sheikh, anon kata pakai topeng,he..he taubat aku. Tolak muka banyak lagi boleh di kaitkan dengan peristiwa. Dalam video cuma tunjuk bentuk badan dan muka aje. Yang lain belum di buktikan lagi. Tapi ingat sheikh, pelakun tu tak tiba tiba muncul dalam bilek. Dia mula dari rumah atau sesuatu tempat, masuk ke perkarangan hotel, dewan hotel dan lorong ke bilek hotel. Ada bill pembayaran di buat. Ada sms, ada jam omega. Takkan semuanya nak di topengkan?

Apa kejadah nuar tu sampai kerajaan bersusah payah nak lakukan tu semua. Banyak benda yang dia tu boleh di sumbat kedalam ISA. Kerajaan tak buat pun. Kerajaan masih tak bersangka buruk dengan dia.

Yang bersangka buruk dengan nuar adalah rakyat. Rakyat yang meneliti budaya hidup dia, pertuturan dia serta tindak tanduk dia.

Lari mana?

Anonymous said...

mereka yang menggunakan hujah al quran sering lupa ayat 6 - 9 surah an nur apabila tiada saksi maka sumpah laknat bolih diguna. kalu u kata sesiapa tak percaya al quran bagaimana dengan ayat tu. tetapi kenapa bang nwar takut sumpah laknat. kalu u tak yakin jugak itu nwar, sebagai orang islam yang tahu fadilat surah yasin saya cadangkan u pi ambil wuduk lepas tu solat sunat lepas tu baca yasin lepas tu doakan agar pelakun watak nwar tun ditimpa musibah gilo meroyan ka pecah perut ka amalkan selama 40 hari kita tengok sapa yang kena. pas tu kalu u masih tak percaya jua u katalah tu umno punya kerja bukan dari berkat doa u.

zainalsamsudin said...

tak payah tengok yg lain2 tengok aje teleng kepala kedua dua gambar .....

 
 
Blogger Templates