Social Icons

Pages

Tuesday, June 21, 2011

SPR AKAN MENGGUNAKAN SISTEM BIOMETRIK !!!


Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bercadang menggunakan sistem biometrik yang membolehkan proses pengesahan pengundi dilakukan secara elektronik pada pilihan raya umum (PRU) akan datang.Pengerusinya Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof berkata,SPR akan bekerjasama dengan Kementerian Dalam Negeri (KDN) untuk menggunakan sistem tersebut yang kini diguna pakai terhadap warga asing.

"KDN dah pakai sekarang untuk warga asing yang nak masuk ke dalam negara kita. Kaedah yang sama akan digunakan, kali ini kita akan guna pada pengundi,” katanya.

BERNAMA melaporkan Beliau berkata demikian ketika mengulas mengenai penggunaan dakwat kekal, iaitu satu daripada lapan perkara yang dituntut Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) yang mahu mengadakan perhimpunan haram,bagi memastikan pilihan raya telus dan bersih.Melalui penggunaan sistem biometrik.

Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof berkata,pengundi tidak boleh pergi ke tempat lain dengan membawa kad pengenalan yang sama untuk mengundi bagi kali kedua.
sistem biometrik merupakan penyelesaian terbaik berbanding dengan penggunaan dakwat kekal seperti di India dan Indonesia.

ANDA DAH PUAS HATI DENGAN JAWAPAN ???

APA LAGI PAKATAN NAK ???

DAH DAPAT TADBIR NEGERI MASIH TAK BERSYUKUR !!!

KALAU SPR TAK ADIL,PAKATAN TAKKAN DAPAT TAWAN 5 NEGERI !!!

8 comments:

Anonymous said...

SENDA WARA SIKIT :

Ketua Puteri UMNO Bahagian Jerlun, Kedah hari ini didakwa di Mahkamah Rendah Syariah Jitra atas tuduhan khalwat dengan seorang lelaki.

Yusmawati Yaacob, 31 tahun didakwa mengikuti Seksyen 9(1) Akta Kanun Acara Jenayah Syariah Kedah 1988 manakala pasangannya, Mohd Jasmi Ismamil, 47, dituduh mengikut Seksyen 9(2) akta yang sama.

KA..KA..KA..KA.. ORG UMNO PUN BERJUBO DAN BERSEKS JUGAK....KA..KA..KA..KA.

Mohd said...

Jadi Anwar tak berjubor kah?

Anonymous said...

salam

kalau spr adil dan telus bukan setakat 5 negeri yang PR tawan tapi 1Malaysia PR dapat perintah dalam PRU nanti.

Anonymous said...

hah, tengok la tu.
belum apa2 lagi dah nak tuduh jugak. mana saksi? mana bukti?
bukan ke depa mengaku tak bersalah?

Anonymous said...

SELAMA INI PUN UMNO SUKA SGT KUTUK ORG TAK SENONOH, KHALWAT, SEKS,...TAPI DIA SENDIRI PUN MELAKUKAN PERKARA YG SAMA...

KATA DULANG PAKU SERPIH LA...


KUANG..KUANG..KUANG...

Anonymous said...

kalau nak ikut nisbah khalwat ni mungkin 1/10 la menang kat PR yg paling hebat mengjuburi lelaki, bini orang, laki orang.. lepas tu minta ampun kat TGNA

Anonymous said...

SAMA JER..UMNO PUN APA KURENGNYA?

KATA ORG BUKAN MAIN LG...

KA..KA.KA.KA.KA.KA..

Anonymous said...

ketua pr je dh ade kes bawak lari anak dara org lps xdpt restu bapak wan ajijah..hahaha..mat sabu berkhalwat,adun selinsing pas,adun prupok pas,dlu ade kes pemuda pas bwk lari anak dara org..bapak pomp tu siap wt laporn polis..hahaha..tp juara ttp juara..juara seks jatuh kpd nuar juburi...dpn blakang sume boleh..hahaha..ni la makhluk pujaan bdk2 pr ni..skrng ni gay2 pon skong nuar juburi..yela..mn tau pasni dpt amek nuar juburi jd penasihat kelab gay mlysia plak..hahaha.pr bodo selamanya

 
 
Blogger Templates