Social Icons

Pages

Saturday, July 09, 2011

ANWAR CEDERA ??? INI JAWAPAN POLIS !!!



Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar menafikan dakwaan Anwar Ibrahim tercedera dalam perhimpunan BERSIH.

beliau menjelaskan Anwar tidak ditahan polis dan Dan tidak berada di kawasan gas pemedih mata.beliau juga mengesahkan sebanyak 1,401 orang ditahan,termasuk beberapa "ketua kumpulan".Mereka antaranya Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang,timbalannya Mohamad Sabu,dua naib presiden Datuk Mahfuz Omar dan Salahudin Ayub.Turut ditahan pengerusi BERSIH Ambiga,Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaludin dan anggota parlimen Subang Sivarasa Rasiah.itu sahaja.apa kena mengena dengan cedera ??? semua dah tahu apa terjadikan dengan Anwar Ibrahim.sebenarnya Anwar Kini Berlakon kononnya Anwar Cedera dan akan mengalihkan kes liwat Anwar dan saiful.selepas ini Rakyat mesti akan lupa tentang kes dan simpati kononnya Anwar Ibrahim Cedera dan sakit,padahal berlakon dan Anwar Ibrahim tidak cedera.


Tan Sri Ismail Omar juga berkata pihak polis terpaksa melepaskan gas pemedih mata dan pancutan air memandangkan terdapat peserta perhimpunan BERSIH 2.0 yang cuba merempuh halangan polis.

"Kumpulan di Puduraya cuba bergerak ke Dataran Merdeka dan enggan bersurai.Mereka cuba merempuh.Polis tiada pilihan dengan menyuraikan dengan gas pemedih mata dan pancuran air," katanya.

Psstt..Tengah standby untuk gelombang BERSIH kali ke 2.saya dapat maklumat mengatakan semua yang lari serta sam ketot dan beberapa lagi perancang rusuhan dari polis telah check in hotel sekitar kl dan ada yang masuk pejabat PAS untuk standby.kemungkinan mereka menyerang PWTC sama ada malam ini atau esok...

15 comments:

Anonymous said...

Lebih cepat anuar aljaburi dijemput balasan Tuhan aman Malaysia.

Anonymous said...

lakonan alihkan perhatian perbicaraan kes liwat minggu depan,mengharapkan penagguhan dr hakim dan ini akan menyelamatkan beliau,tak percaya kita tunggu minggu dpn waktu perbicaraan dan satu lagi ni taktik supaya penyokong FUCKatan berdendam kepada kerajaan sbb kerajaan zalim kepada pembangkang

jo said...

Cina tak ada ke bang!?

bayan said...

Kulup!!!

Anonymous said...

Betulke ada gelombang Bersih kedua? Perkasa dan patriot boleh adakan demonstrasi di negeri-negeri pembangkang biar rakyat mereka rasa pula kesususahan yang telah dihadapi oleh penduduk di Lembah Klang. Jika ini berlaku barulah Pakatan Rakyat sedar ramai rakyat Malaysia tidak bersetuju dengan tindakan pendemo Bersih konon... tetapi ada penyakit kuning yang sukar diubati.

Anonymous said...

BETULLLL.....anwar memamg cedera teruk....sbb masa dalam bilik hotel hilton tu dia tergesa2 nak MEMANCUTTT......pastu cepat2 nak BERSIH.....pastu kuar bilik sondol menyondol lagi......tu yang sampai lemah longlai tubuh badan dia....lebih2 kat ANU nyer....kesian la kat dia.....

Anonymous said...

anak buah dia lari sana sini dikejar polis, kena sembur gas pemedih mata, tembak meriam air xde pula yg masuk spital...dia lepak2 kat hilton minum teh turun sekejap kat kl sentral cedera mcm nak mampos, pelik betul ni...taktik terbaik elak pg mahkamah minggu depan...

Mat Gajah said...

..Anuwar cedera parah kerana 'belalai' dia terkena cotar FRU..

Anonymous said...

pdrm/tentera mesti standby sekiranya ada gelombang kedua... kat pantai hospital mesti diperketatkan lagi kawalan...

Anonymous said...

kalau puak2 tu buat perhimpunan mcm nie kat thailand...ader yg mrasa peluru m16.....

nie puak bodoh tak boleh diajar, pandai tak boleh diikut..........

Anonymous said...

tu yg hairan tu! bila masa dia berarak ke jalan bersama2 yg lain? kejap sj turun, kena asak dgn pencacainya sendiri sikit, dah jatuh tergolek!!! papa hebat, kan nurul?
hebat berlakon laa...

Anonymous said...

Kalau negara ini berada dalam peperangan anwarlah orang pertama sampai KLIA untuk lari keluar negara. Dia tak ada masalah punya duit banyak, kawan ramai dan rumah dah ada kat sana. Dia hidup mewah di luar negara rakyat di sini bergelempangan mati di bom oleh NATO macam kat Libya. Bila peperangan tamat anwar balek malaysia dan istihar diri dia PM yang baru. Sudi ke kita terima.

Anonymous said...

ada berita yg aku terima, sorg peserta perhimpunan BERSIH tu dh arwah. dan-dan je juak2 tu letak gelaran Assyahid kt depan. Berjihad kejadah apa ntah aku pon tak tau. dah tu tuduh polis kejam. orang dh habaq jgn pi, gatai nak pi.

Anonymous said...

Sebenarnya nuar kena belasah penyokong sendiri sebab dalam sesak-sesak dia ambil kesempatan raba ngan sondol bontot penyokong dia .... apa lagi kena debik lerr ...

gentingsena said...

Apalah kau orang tak percaya, dia betul-betul cedera, sudah lama cedera teruk serata dunia cari obat tak sembuh-sebuh tu. cuba bawa doktor suruhanjaya di Raja, mungkin cepat sembuh.

 
 
Blogger Templates