Social Icons

Pages

Sunday, July 17, 2011

BERSIH 2.0 !!! RANCANGAN PAKATAN MEMBENCI KERAJAAN !!!


Perhimpunan haram 9 Julai lepas boleh dianggap sebagai persiapan awal pembangkang untuk menyalahkan kerajaan apabila mereka tewas dalam pilihan raya umum akan datang,kata Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek.Ahli Majlis Tertinggi UMNO itu berkata,segala kepayahan,yang kononnya ditimbulkan kerajaan semasa perhimpunan haram itu, bakal dijadikan plot membina jalan cerita untuk dihadapkan kepada penyokong bagi mengaburi faktor sebenar kekalahan mereka nanti.

"Pembangkang merasakan pada pilihan raya umum akan datang mereka akan kalah dengan kekalahan lebih besar yang akhirnya mengecewakan ramai pihak yang begitu mengharapkan kerajaan ketika ini runtuh.Apabila kalah mereka tak ada jawapan kepada penyokong. Maka cara yang paling berkesan ialah menyalahkan pengadil dari awal,yang dalam konteks ini ialah Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), yang dulunya hanya akan diserang selepas pilihan raya,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan mesyuarat agung ke-12 Pertubuhan Alumni Kelab-Kelab UMNO Luar Negara di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) hari ini.

Ahmad Shabery berkata,atas faktor itu,mereka menggerakkan perhimpunan haram itu sebagai bahan cerita untuk dijaja di seluruh dunia bahawa kekalahan mereka kelak disebabkan perkara yang mereka dakwa iaitu Kononnya pilihan raya di Malaysia adalah tidak betul. — Bernama

KALAU PILIHANRAYA MALAYSIA TAK BETUL BOLEH PULAK MENANG 5 NEGERI YEK ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Horas! said...

salam, blog tuan sudah saya pautkan di umbhululangat.blogspot.

UMNO PARTI PENJARA said...

Jgn benci generasi baru









'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling bodoh dan tolol jika BN terus berkuasa..
http://Facebook-1Malaysia.blogspot.com/
Undi BN Undi HARAM- Media BN Media Porno. FUCK Pemimpin BN. Pemimpin BN mcm PUKIMAK.
http://blog1Malaysia.blogspot.com/

 
 
Blogger Templates