Social Icons

Pages

Wednesday, July 20, 2011

PAKATAN HARAM TERUSKAN PERTUBUHAN BERSIH WALAUPUN HARAM ???


Pemimpin Pakatan Haram berikrar meneruskan momentum perhimpunan BERSIH dengan mengambil inisiatif kononnya untuk mendesak pembaharuan sistem pilihan raya yang dituntut pertubuhan itu disebarkan kepada penduduk luar bandar walaupun dah menang 5 negeri.

"Kami sedar impak BERSIH hanya terhad di kawasan bandar dan hari ini dicadangkan kita menyebarkan dorongan itu ke luar bandar dan memberitahu rakyat mengenai BERSIH,” kata penolong setiausaha publisiti DAP Teo Nie Ching Yang memalukan rakyat malaysia dengan bersenam di masjid.


Perkara itu antara agenda utama yang dibincangkan pada mesyuarat khas pemimpin Pakatan haram di Petaling Jaya kononnya bagi meninjau sokongan orang ramai menjelang pilihan raya umum yang bakal diadakan sebelum pertengahan 2013.Mesyuarat tiga hari itu,antara lain bertujuan mensinergi perhubungan media antara tiga gabungan parti berkenaan, PAS, PKR dan DAP.

Pada 9 Julai lalu,hanya 10 ribu sahaja rakyat turun ke jalanan di Kuala Lumpur kononnya menuntut pembaharuan dalam sistem pengundian negara atas alasan pilihan raya sekarang tidak telus dan seringkali di manipulasikan,padahal dah 5 negeri menang,itu pun kata SPR gagal..tuihh...


Perhimpunan BERSIH juga dianggotai oleh 62 NGO itu mendesak mahukan pilihan raya yang bersih dan adil tetapi yang kena tangkap 90 peratus dari golongan Pakatan Haram...adakah Adil ??? maksudnya adakah NGO berada dalam barisan BERSIH ???

SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH



JAHATNYA POLIS !!!

MULAI HARI INI ANDA KENA PANGGIL PAKATAN HARAM !!!

BUKAN PAKATAN RAKYAT !!!

KENAPA SAYA KATA BEGITU ???

PAKATAN RAKYAT TIDAK PERNAH DI DAFTARKAN DI R.O.S DAN PERTUBUHAN INI ADALAH HARAM !!!

PAKATAN HARAM !!!

INGAT !!!!

5 comments:

Anonymous said...

APA YG KO MEREPEK2 PAGI BUTA NI BADUT?

HABIS TU, PEMUDA UMNO BUAT DEMO PATRIOT TU MAKNANYA PEMUDA HARAM UMNO JUGA LA EK?

PEMUDA HARAM UMNO BUAT DEMO KORANG SENYAP JE YER!!!

Anonymous said...

itu jer ker? bab yang belasah orang ramai tu napa x tunjuk?

Anonymous said...

yang kata haram umno jer...agung tak cakap pun...

Anonymous said...

Kalau x berdaftar mengikut peruntukkan undang2 sedia ada..x kiralah Patriot ke, BERSIH ke tetap haram...bahlul..yg pasti dua2 pun kena tangkap...Dato t pun kena tuduhan Mahkamah dan didapati bersalah...yg x kena juak2 korang jer lagi..semua pemimpin BERSHIT pun dok bebas lagi..apa yg nak kecoh..

Anonymous said...

Nampak sgt umno takut...

polis kata video kekasaran polis tu byk yg palsu...heran aku, sebab klip video tu terang2 polis hentam...sgt clear, jelas serta ada gambar2 foto lagi...tp masih lg kata itu tak tulen..

tapi video nuar yg kelam, kabur, hitam putih serta meragukan itu dikata pulak video tulen...

heran aku puak umno ni...ntah spesis apa umno ni pun tak tau la...

 
 
Blogger Templates