Social Icons

Pages

Sunday, August 14, 2011

AKHIRNYA MISMAH MENGAKU BELIAU DI POPULARKAN OLEH PAKATAN HARAM !!!


Mismah bersama Noh menunjukkan kad pengenalan dan sijil kewarganegaraan Malaysia pada sidang media di Sungai Buloh,semalam.

Mismah Naim yang menimbulkan kontroversi apabila didakwa memperoleh kerakyatan Malaysia dalam tempoh empat jam selepas mendapat status penduduk tetap menyuarakan rasa kesal kerana pihak Pakatan Haram yang tidak berusaha mencari kebenaran sebelum membuat tuduhan.Ibu empat anak berusia 47 tahun itu berkata,dia berasa sedih dengan tindakan Pakatan Haram dan pada masa sama terkilan kerana hanya namanya yang dibangkitkan oleh pembangkang walhal ramai lagi yang dikaitkan dengan isu berkenaan.

Menurut Mismah,dia lebih selesa mengambil pendekatan untuk tidak melayan atau mempedulikan tuduhan berkenaan setelah dimaklumkan mengenai kontroversi tersebut kerana mendakwa,dia sangat faham dengan sikap Pakatan Haram di negara ini.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQXcTSocjmXtDE_97wSDjSe4RB97G_Ma9F7eRExx94cHMaVFsWwiPdSpj5tOrE6CCrvskcF2bhbyc84uv_cWjRscKPB5JN3mwWC2q5m83g7ppzx-1QaGWd2fm9kZuQvXPLRSaChxi8iO_3/s400/DIN+PUDU+MISMAH.png

"Saya dan suami,Mawasi Mawardi,telah dua kali berurusan dengan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) sejak 29 tahun tinggal di sini namun hanya saya diberikan status warganegara.Malah,kami langsung tidak mendapat bantuan mana-mana pihak termasuk UMNO dan kami telah melalui proses yang agak sukar sama seperti yang dilalui oleh penduduk tetap lain yang mahu memohon status warganegara," katanya.

Mismah berkata demikian pada sidang akhbar selepas menerima kunjungan Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor,Datuk Seri Noh Omar di kediamannya di Desa Coafields.Sementara itu,anak sulung Mismah,Shuhaifah Mawasi,berkata,dia kecewa kerana usaha ibunya selama 29 tahun untuk menjadi warganegara Malaysia dijadikan isu politik oleh Pakatan Haram.Katanya,dia turut mengambil pendekatan tidak mahu ambil kisah apabila isu mengenai ibunya itu dijadikan modal politik pembangkang kerana tahu ibu dan bapanya tidak pernah menggunakan cara mudah termasuk mendapatkan bantuan UMNO bagi mendapatkan status berkenaan.




YANG STATUS DI ATAS TU TAK SEDAR DIRI !!!

DAH LAH JADI PEMIMPIN PAKATAN HARAM !!!

LEPAS ITU KELUARKAN ISU PENDUDUK TETAP JADI WARGANEGARA SELAMA 4 JAM !!!

BANGGANG !!!

ANDA INGIN LIHAT LAGI KEBENARAN UNTUK MISMAH ???

KLIK DI SINI

NAK LAGI ???

KLIK DI SINI

PAKATAN HARAM,KALAU TUDUH YANG TIADA ASAS TAK SAH !!!!

4 comments:

Anonymous said...

Bahlul pas, pork nik ajis otak penuh najis mmg bodoh

tokgaru said...

Pendirian Aku

Pas buat lah cerita apa sekali pun .. selit lah hadis ker ayat quran ker .. dan yang bercakap tu mengaku lah dah tamat hafal quran 33 juzuk ker .. atau dah pi haji 13 kali ker .. pakai serban 3 tingkat ker dengan jubah 3 lapis ker ..

semuanya aku anggap bohong belaka .. semuanya fitnah belaka ..

Anonymous said...

Macam mana nak percaya kata2 pok nik lagi.. yg kristian pun dah boleh kluar hadis kt majlis kempen politik dorang.. jadi kata2 dia dgn yg kapiak tu semua sama jer nilainye....tak de kelebihan ape pon... islam konon.. mempersendakan islam utk kepentingan politik jer... tak mengaku dan tak malu pulok tu.. seluruh dunia nampak..

Anonymous said...

Pos blog yg kali ni mmg hebat dgn data2 kukuh..

Bayangkan kak mismah yg budiman ini, tetapi dikambing hitamkan oleh pembangkang, bertanding kat kerusi ampang dgn penyandang yg mykad nye pun sama '71' gak.... agak-agak ape akan jadi...?? mana nak letak muka dorang ahli2 dan penyokong parti PKR-DAP-PAS tu eh???? mcam mana lah gamat nye kempen pilihanraya dorang nanti tu kalau dorang nak bangkitkan isu '71' kat pencalonan kak mismah tu... kahkahkah

bak peribahasa melayu "Nak ditelan mati mak, nak di buang mati bapa"
"Diri sendiri meludah kelangit, Muka sendiri yang terkene air ludah sendiri"

 
 
Blogger Templates