Social Icons

Pages

Thursday, August 11, 2011

SHUHARDI NAK SAMAN BLOGGER TERMASUK BADUT RAKYAT ???



Shuhardi Mat Isa yang didakwa berlakon sebagai Baharudin Ahmad yang meninggal dunia dalam perhimpunan BERSIH bercadang menyaman beberapa penulis blog yang didakwa memfitnahnya.Enggan mendedahkan nama mereka pada masa ini, Shuhardi berkata beliau tidak berpuas hati dengan tindakan beberapa penulis blog yang didakwa menyunting videonya ketika sakit dengan cara yang tidak betul.

"Mereka terbalikkan (babak) yang awal kepada mula,yang mula kepada awal.Ia gambarkan saya seolah-oleh mati hidup semula (berlakon)," katanya.


Sebelum ini,Shuhardi peserta perhimpunan BERSIH dikatakan dimanipulasi sesetengah pihak dengan mendakwa dia Allahyarham Baharudin yang dilaporkan meninggal dunia akibat komplikasi jantung.Polis dilaporkan menyiasat perkara itu bawah seksyen 505(b) Kanun Keseksaan iaitu kesalahan melibatkan kenyataan mendatangkan khianat awam dan Seksyen 233 Akta Multimedia bagi kesalahan melibatkan penggunaan tidak wajar kemudahan rangkaian atau perkhidmatan rangkaian.

Pihak berkuasa juga pada 2 Ogos lalu dilapor merakam kenyataan Shuhardi dan aktivis usahawan Islam itu mengaku memberikan kerjasama penuh dalam sesi kira-kira 3 jam di rumahnya di Bandar Baru Salak Tinggi.

Ketika dihubungi oleh portal pembelit number 1 di malaysia Malaysiakini hari ini,Shuhardi berkata,peguamnya masih mengumpulkan beberapa bukti berkaitan sebelum dijangka memfailkan saman mereka minggu depan.

"Kita masih tunggu masa yang sesuai (untuk tujuan itu)," katanya yang juga setiausaha agung Persatuan Usahawan, Konsultan dan Pengarah Islam Malaysia (Uruskop)

Tambahnya,saman itu akan dihadapkan kepada tiga atau empat orang penulis blog "yang berniat jahat" dan "prokerajaan".Jenis dan nilai tuntutan masih dibincangkan dengan pihak peguam, jelas Shuhardi lagi.

LIHAT VIDEO DI BAWAH



VIDEO ITU SIAPA YANG PUNYA ???

LIHAT VIDEO DI BAWAH UNTUK KEJADIAN SEBENAR !!!



WAHHHH !!!!

MALAYSIAKINI SPIN LAGI !!!

BLOG MANA JADI SASARAN TU !!!

PROKERAJAAN ???

YANG MULAKAN CERITA INI ADALAH PROPAKATAN HARAM !!!

YANG NAK DI SAMAN PROKERAJAAN ???

HAHAHAHAHA !!!

MALAYSIAKINI NAK KENA LAGI KER ???

ARTIKEL SEBELUM INI KANTOI !!!

KLIK DI SINI

NI NAK KENA KANTOI LAGI NI !!!

HAHAHAHA !!!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

6 comments:

Anonymous said...

taktik kalih isu ni mesti belajar dari pork nik ajis kepala otak bergelumang najis simpan dalam serban.

Anonymous said...

OHHHH...

MEMANG PATUT PUN SUHARDI SAMAN JUTA2 RM BLOGGER KURENG AJAR UMNO YG TELAH BYK KALI SPIN ISU DIA PD BERSIH ARI TU...

RUPA2NYA BLOGGER UMNO PUN KAKI TIPU JUGA..RAKAMAN AWAL PERGI AKHIR, RAKAMAN AKHIR DIA PERGI DEPAN...MEMANG LAH ORG MATI PUN AKAN HIDUP SEMULA MACAM TU...

BLOOGER UMNO PUN PEMBOHONG JUGA...SEMATA2 NAK SPIN...SAMAN SUHARDI BLOGGER KURENG HAJAR UMNO NIH!!!

SAMAN JUTA2 LA BRO!!

Anonymous said...

BABI DI JUADAH RAMADAN : STAR DIPANGGIL

Kementerian Dalam Negeri telah memanggil Ketua Pengarang akhbar The Star kerana penyiaran artikel mengenai juadah Ramadan yang memuatkan gambar masakan daging khinzir.

Timbalan Ketua Setiausaha (Keselamatan) Datuk Abdul Rahim Mohamad Radzi berkata dalam sisipan semalam, akhbar itu telah menyiarkan artikel bertajuk 'Ramadan Delights' yang memuatkan gambar-gambar masakan daging khinzir serta artikel mengenai restoran tidak halal yang menyediakannya.

KOMEN AKU :

MANA DIA NGO2 ISLAM, PERKASA, PEKIDA, PEMUDA UMNO TAK DEMO BAWAK KEPALA BABI, JAMBAN TAIK, PENYAPU, PULAK KER KAT PEJABAT THE STAR!!!

PUAK2 NI BERANI BILA UMNO DIBELAKANG MRK SAJA.HIPOKRIT NOMBOR WAHID!..THE STAR PUN 2 X 5 JER DGN UTUSAN PORNO UMNO!!! BERANI KA?

NAK MAMPOS!!!

Anonymous said...

SEKALI LAGI BLOGGER UMNO KANTOI DAN JELAS TERANG PENIPU DAN PEMBOHONG DLM SOAL GEREJA METHODIST DAMANSARA BILA MEREKA SPIN ISU INI SEOLAH SATU SERBUAN HEBAT DAN BESAR DIADAKAN...

BACA KENYATAAN PENGARAH JAIS MARZUKI HUSIN YG DISIARKAN DI MALAYSIAKINI (TP UTUSAN/TV 3 SUKU TAK KELUAR PUN KENYATAAN INI):


Selepas lebih seminggu, Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) akhirnya bersuara buat kali pertama dengan menegaskan bahawa tiada serbuan dibuat terhadap Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) Petaling Jaya.

Sebaliknya, menurut Pengarah JAIS Marzuki Hussin, kehadiran pegawai penguatkuasanya dan anggota polis hanya membuat "pemeriksaan untuk memastikan kehadiran orang Islam".


"JAIS juga menegaskan bahawa perundingan yang diadakan dengan penganjur di luar dewan majlis berkenaan membuktikan tuduhan kononnya JAIS membuat serbuan, kekasaran serta pecah masuk adalah tohmahan liar semata-mata," katanya.

Sehubungan itu, Marzuki berkata, JAIS amat kecewa apabila banyak pihak menuduh pemeriksaan itu dlakukan secara tidak beretika oleh anggota penguatkuasanya....

BACALAH SELANJUTNYA DI MALAYSIAKINI..LIHAT LAH, BETAPA HEBATNYA DAN JAHATNYA UMNO SPIN ISU...MRK NI PEMBOHONG DAN PENIPU!!!

KO DAH KANTOI BADUT!!! BODEK LA NAJIB PUAS2, TP NAJIB TAK HERAN PUN TAKAT BLOG SEPOSEN MCM BLOG KO NI!!!

Anonymous said...

Brita gempar:
surdi tu akan diterbangkan ke kota london kerana berjaya embuat lakonan hebat di malaysia....persuh london memerlukan khidmat beliau

Anonymous said...

wahai anon August 11, 2011 7:18 PM
yang bodoh.
kenapa la hang ni bodoh sangat.
hang ni melayu murtad ka melayu islam
kalau hang ni melayu murtad aku tak kisah.
kalau hang ni melayu islam,aku nak bg tau kat hang...bab juadah babi yang hang jamah tu sebenarnya bukan setakat umno,pas,pekida dan lain2 aja yang kena ambik tindakan .malahan hang sendiri sebagai rakyat malaysia ada hak untuk mengambil tindakan,dengan membuat laporan kepada yang berkenaan.

hang ni layak bg komen dekat malaysiakini aja.tempat sampah2 masyarakat melepak...

tajuk di atas lain yang hang nak spin bab lain apahal.aku rasa hang ni pon salah sekor babi yang terlepas dari malaysiakini...

hidup babi malaysiakini....

 
 
Blogger Templates