Social Icons

Pages

Sunday, September 11, 2011

KES VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM !!! INI JAWAPAN KETUA POLIS NEGARA !!!


Ketua Polis Negara,Tan Sri Ismail Omar berkata siasatan berkenaan laporan palsu yang dibuat oleh Anwar Ibrahim yang menafikan pelaku dalam video seks itu adalah dirinya akan dilakukan selepas perbicaraan kes liwatnya selesai.

“Kes ini akan disiasat mengikut Seksyen 182 Kanun Keseksaan,” katanya kepada media di Bukit Aman,Kuala Lumpur.

Pada 22 Mac 2011,Anwar membuat laporan polis di Balai Polis di Balai Polis Dang Wangi, Kuala Lumpur berkenaan dengan penayangan video lucah di Carcosa Sri Negara pada 21 Mac dan dalam sidang medianya, beliau menafikan pelaku seks bersama pelacur dalam video itu adalah dirinya sendiri.Sementara itu,Datuk Seri Shafie Abdullah, peguam yang mewakili Tan Sri Abdul Rahim Tambi Chik berkata pelaku itu adalah Anwar Ibrahim berdasarkan laporan analisis oleh dua pakar pengiktirafan muka dari Amerika Syarikat yang menunjukkan 99.99 peratus persamaan antara pelaku dalam video itu dan foto asal Anwar.

Analisis pakar itu dibuat oleh profesor Hany Farid dan Lorenzo Torresani dari Dartmouth College di Hanover,New Hampshire,Amerika Syarikat,4 Jun lalu.Menurutnya,dua pakar terbabit turut mengesahkan rakaman video itu adalah tulen, tanpa sebarang tampering dan superimpose serta berasal dari satu alat perakam video yang dirampas oleh Datuk Shazryl Eskay Abdullah.Hujah Datuk Shafie itu diperkuatkan lagi dengan bukti rakaman litar tertutup,CCTV,dari pangsapuri berkenaan yang menunjukkan kehadiran Anwar bersama Datuk Shazryl Eskay di lobi pangsapuri sama pada hari kejadian seks itu,21 Februari lalu.



LAGI SATU KES AKAN DI BAWA KE MAHKAMAH !!!

ADAKAH ANWAR IBRAHIM BENAR-BENAR BERSALAH ATAU SEBALIKNYA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Silap si Bongok. Kalau dia tak buat lapuran Polis selamat dia kerana undang undang Malaysia cuma mendakwa pengedar bukan pelaku.

Indonesia cerdik sikit undang undang dia. Pelaku pun terbabit macam Peter Pan tu.

Ini dia lak cari pasal gi report kata bukan dia pelaku dah jadi kes pengesahan dakwaan palsu.

Tu la Nuar. Ko tak faham faham lagi ko tu bodoh nak jadi PM Malaysia. Kalau ko cerdik dah lama dah ko PM.

Anonymous said...

Abis tu najib tu pandai la? Smue naek harga. Skrang top up pon nak tax. Utk ape? Tak cukup duit utk pakai ke? Nk bli 1 cincin utk bini dia? Cakap x pakai otak

Dot said...

Alhamdulillah..segala doa2, solat2 hajat yg dilakukan memohon supaya ditunjukkan kebenaran dlm kes nwar tu dimakbulkan Allah SWT. satu per satu tersingkap. dah tak ada tabir nak lindungkan perbuatan2 buruknya lagi...da wetha is klea!!

setakat ni tak ada yg jelek berlaku kpd PM, DS Najib walaupun solat2 hajat dibuat memohon supaya dia ditimpa bala, pecah perut & sebagainya...

apakata mai pakat2 buat lagi solat hajat memohon Allah SWT tunjukkan kebenaran dlm kes mat sabu plak!!

-betuika cerita mat sabu pasai komunis tu?
-fitnahka cerita hubungan haram mat sabu dgn normah bt abd. halim, bini kawan baik dia di kelantan dulu?
-benarkah mat sabu tidak bersalah dlm kes khalwatnya di bilik 121 hotel perdana dulu?
-benarkah mat sabu tidak terlibat langsung dgn perhimpunan/perarakan bersih haram tu & layak diberi bantuan bayaran perubatan (wang rakyat) spt kata lge?
-betuika mat sabu tak songlap duit tabung memali?

oleh itu, mai2 pakat buat solat hajat mohon Allah SWT tunjukkan... satu per satu...

...moga kita semua melihat kebenaran2 yg tersingkap nanti...

kalau tak boleh terima kebenaran2 yg ada nnt, itu namanya menolak ketentuan Allah!!

Dot said...

anon 10:08am,

siapa yg tak pakai otak ni? tunggula jacob & co. saman cikgu bard & co. krn fitnahkan company tu ye?

utk pengetahuan awak, top up tu dah lama kena tax tp syarikat2 telekomunikasi yg cover selama ni. sekarang mrk nak pengguna yg bayar. ni bukan kerajaan punya keputusan tp syarikat2 telekomunikasi pujaan kamu yg ndak duit kamu!! pergila serang mrk! kalau berani lagi, pergila serang fast food companies yg selama ni ambik 5% cukai tiap kali kamu makan ayam goreng/burger/pizza mrk!! ada brani???

 
 
Blogger Templates