Social Icons

Pages

Saturday, October 22, 2011

BREAKING NEWS !!! TERESA COCK MINTA KHALID GAGAP BATALKAN HIMPUN ???



Pls forward ths msg to other Christians.
“Dear bro and sister in Christ,following the statement by Sultan of Selangor on Jais raid in DUMC, there’ll be a big anti-Christianity rally in Shah Alam Stadium on 22 October,Saturday 2pm organised by Perkida,Perkasa etc. We’re afraid this will intensify tension between Muslims and Christians.PAS will issue a statement tomorrow that urge members not to participate.Pls pray for God’s intervention.”

Cukup mudah untuk difahami maksud sms yang dihantar sundalan DAPigs ini kepada masyarakat beragama Kristian di Malaysia.Cetusan sms ini mahu menghangatkan prasangka menebal prejudis dikalangan umat Islam dan Kristian di Malaysia.

Cetusan sms ini juga mahu menggerakkan penganut Kristian berkonfrontasi dengan umat Islam hari ini.Ini yang mahu dilakukan oleh Sundalan DAPigs mencetuskan ketegangan dikalangan penganut agama di Malaysia.



Dan paling malang,Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) baru dimansuhkan dan perlu menunggu sehingga tiga atau empat bulan lagi sebelum dibentangkan dan diluluskan di Parlimen.

Bijak sebenarnya Sundalan DAPigs ini mengambil kesempatan tatkala ISA dimansuhkan sebelum digantikan dengan dua akta baru.


KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

APA CITA NI ???

KENAPA NAK TAKUT ???

TAKUT TERBONGKAR SEMUA RAHSIA KER ???

No comments:

 
 
Blogger Templates