Social Icons

Pages

Wednesday, October 19, 2011

KES LIWAT ANWAR IBRAHIM !!! MUKA ANWAR PUCAT KERANA SAIFUL BERITAHU POLIS ???


“Bila datang 26 Jun 2008,itulah tarikh berlakunya perubahan.apa berlaku pada 26 Jun ??? Saiful Bukhari buat laporan polis menyatakan dia diliwat oleh Anwar Ibrahim.itulah permulaan kepada ramai di dalam PKR khususnya mempersoalkan Anwar Ibrahim.antaranya saya,sebab saya antara yang paling rapat (dengan Anwar)”,kata YB Datuk Zulkifli Noordin dalam Road show GAPS,11 Oktober 2011,di Parit Serong,Tanjung Karang.

Menurutnya,beliau berada di Hotel Quality bersama Anwar Ibrahim pada 28 Jun 2008 ketika bekas pembantu Ketua Umum PKR,Mohd Saiful Bukhari membuat laporan polis diliwat.

“Saya duduk sebelah dia (Anwar).tiba-tiba handphone (Anwar) berbunyi.dia suruh saya ambil baca.saya baca mesej yang ada.apa ni mesej ni.’the boy has lodged the report’Bila saya baca saja mesej tu,saya nampak serta merta muka Anwar berubah dan pucat,terus diambil telefon.kelam kabut panggil Wan Azizah.terus pergi ke lif.saya ikut.Apa berlaku dalam lif ??? Rahsia.nanti ada masa kita dedahkan.kalau dia (Anwar) cakap banyak lah..Saya ni lawyer dia (Anwar) memang lawyer ni ada batasan.ada benda kita tak boleh cakap.tapi kalau kurang ajar sangat, saya akan cakap, saya peduli apa..”katanya.

Katanya,beliau tahu apa kejadian yang berlaku di antara Anwar dengan Wan Azizah Wan Ismail dalam lif dan dalam bilik hotel tersebut.

“Reaksi Anwar Ibrahim menunjukkan orang yang takut..masuk dalam bilik kelam kabut,meracau,cakap tak tentu arah.Kemudian saya tengok,panggil pula Rahimi suruh buat surat sumpah palsu.panggil pula si Rashid,suruh buat surat sumpah palsuKalau betul (tidak buat) kenapa takut ? sampai lari..nak buat surat sumpah palsu..saya jadi ragu-ragu..”, katanya.

SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH



Menurutnya pada tahun 1998,Karpal Singh bukan peguam Anwar,tetapi peguam kepada adik angkat Anwar, Sukma Darmawan Samsitat Madja.Katanya tidak ada seorang pun barisan peguam kes liwat I yang menawarkan diri untuk menjadi peguam bela kes liwat II kecuali Sankara Nair,kerana mereka (peguam-peguam kes I) berpendapat kes liwat II sangat berbeza dengan kes liwat I.

“Beza dengan kes sekarang,kalau tahun 1998 enam tahun,baru buat pendakwaan.kalau kes Saiful,dua hari sahaja.Dua hari beza dengan enam tahun.Kedua,Ada DNA yang dijumpai bukan atas tilam (tapi) dalam karung kunyit (dubur pengadu).Tahun 98,sumber DNA tak tahu.tahun 2008,sumber DNA tahu.yang bagi tahu 7 orang doktor,pakar forensik,pakar kimia,macam-macam pakar.tujuh orang yang tidak kenal antara satu sama lain.tujuh-tujuh confirm yang dijumpai adalah air (mani) Anwar”, katanya.


SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH



KALAU BETUL ANWAR NAK JADI PEMIMPIN SAYA CABAR AGAR ANWAR BERSUMPAH SEPERTI SAIFUL DAN DATUK SERI NAJIB !!!

ANWAR HARUS MENYAMAN DATUK ESKAY DAN PEMIMPIN LAIN YANG MEMBONGKAR RAHSIA ANWAR IBRAHIM !!!

BARU SAYA PERCAYA ANWAR IBRAHIM TIDAK BUAT SEMUA ITU !!!

ADAKAH ANWAR IBRAHIM TERIMA CABARAN SAYA ???

BUKTIKAN !!!
NAMPAKNYA TERSERLAH PERANGAI AL-JUBURI BALUN SAIFUL !!!

KITA TUNGGU 23 DAN 24 NOVEMBER SAMA ADA ANWAR IBRAHIM MASUK SUNGAI BULOH ATAU SEBALIKNYA !!!

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

ZUL LAGI...

HAI,MELUAT BETUL AKU TGK MUKA DIA...PERGI LAH DEBAT DGN AZIZ BARI TU...

PAS BUANG DIA..PKR HUMBAN DIA..LPS PRU 13 MEREMPAT LAH DIA NI!

BERHEMPAS PULAS ZUL NAK HIDUP...ELOK SGT KALU UMNO HULUR BORANG JD AHLI UMNO...KENAPA YA, UMNO TAK HULUR BORANG PD ZUL?


SEBAB UMNO PUN TAU DIA NI SAPA?

Anonymous said...

ANON 10:41..

aku yakin dulu ko pun sama jgk macam zul ni..penjilat bos kau yakni peliwat bersiri negara..tapi zul ni dah sedar, dah insaf..ko je lagi yang masih 'bersama' peliwat bersiri tu.

orang biasa said...

Salam anon 10:41,

Sebab apa yg YB Zul cakap tak menyebelahi pihak anda... sebab tu meluat ye tak...

so mcm ni jugak mungkin perasaan ramai lagi rakyat malaysia terhadap anwar ibrahim... membuat kesalahan demi kesalahan untuk menutup kesalahan yang lain...

cara anda menjatuhkan kredibiliti YB Zul tidak menjejaskan apa yg disampaikan olehnya...

mungkin YB Zul ada berhutang dengan anda...tapi yg disampaikan olehnya adalah hutang yang dibayar kepada seluruh rakyat malaysia atas penglibatannya selama ini.

hutang anwar ibrahim kepada rakyat malaysia - kebenaran hakiki

Anonymous said...

PADA AKU LBH BAIK ZUL MASUK UMNO, CAKAP DIA LBH KREDIBLE...BARU LAH JANTAN GITU.
NI MENYALAK SORANG2 MELUAT ORG, ZUL!

NAK TENGOK NANTI ZUL BERTANDING KAT MANA? SEBOK DIA SURUH AZIZ BARI TANDING PILIHANRAYA...

TAPI DIA SENDIRI KEPANASAN SKANG, ADAKAH DIA NAK PERTAHAN KULIM BANDAR BARU? TAK SEMUDAH ITU UMNO BG DIA LALUAN FREE..PASTI UMNO PUN NAK KERUSI TU...MASA TU NANTI BODEK KO SALAMA NI UMNO BUAT TAK RETI JER..MEREMPAT LAH KO ZUL..

TAK TANDING PULAK..LG TAK DE MARUAH!!!

KEMANA KO ZUL?

manbillion said...

anon ni dah masuk dalam ketogeri B. ketogeri yg tak ada didalam BN,bagi ketogeri ini sebenarnya berlambak dekat pakatan rakyat, lebih berlambak manusia ketogeri B adalah pemimpin dan pengikut2 parti agama sesat (PAS) nak tau apa yg dimaksudkan ketogeri B ?.

PERTAMA:> BODOH, BANGANG, BINGUNG, BONGOK, BEBAL, BIOL, BADIGOL, BLADYFULL, BUFFLOW, BERUK SERTA BERMACAM2 B LAGI DAN YG TERAKHIR BABI BUKAN BABY, TAPI BABI SAYA ULANGI BABI.

Teruskan yop Zul saya dibelakang anda. jangan pedulikan B yg diatas. deme tu tak tau apa yg deme tau nyalahkan org. sememangnya deme2 ni BABI.

Anonymous said...

1:33

HAI BABI..PANAS HATI KER?

KE..KE..KE..KE..

PRU 13 JGN LUPA TAU..KO JD PAK PACAK ZUL KULIM!!!

 
 
Blogger Templates