Social Icons

Pages

Thursday, October 13, 2011

SAH !!! MESYUARAT SULIT PAKATAN HARAM SAHKAN PAS MENJILAT DAP !!!


Seperti dijangka Pas tidak mampu berbuat apa-apa bila berdepan dengan DAP seterusnya kalau boleh menjilat Dap dan mengikut telunjuk sekiranya ingin selamat dari Pakatan Haram. Ternyata apa yang dilaungkan serta apa jua amaran yang kononnya diberikan Pas tidak ubah seperti harimau dicabut gigi.Dan mesyuarat sulit yang dikatakan menjadi platform untuk mencapai persetujuan bersama itu rupa-rupanya telah dihadiri pimpinan tertinggi antara kedua-dua parti berkenaan selain pemimpin PKR yang mungkin sekadar pemerhati bebas.

Ketika mengesahkan pertemuan,Setiausaha Agung DAP,Lim Guan Eng dilaporkan berkata keputusan mesyuarat itu berakhir dengan “DAP dan Pas bersetuju untuk tidak bersetuju mengenai undang-undang Hudud dan Hudud bukanlah agenda bersama Pakatan Rakyat untuk menghadapi pilihan raya umum akan datang,” katanya.


Lim berkata,Pakatan Haram akan hanya melaksanakan dasar-dasar yang dipersetujui oleh ketiga-tiga parti komponen pembangkang itu.Pengerusi Pemuda Barisan Nasional (BN),Khairy Jamaluddin ketika diminta mengenai keputusan yang sudah dijangka itu itu secara sinis mengucapkan takziah kepada Pas kerana tersungkur di kaki DAP.

“Takziahlah kepada Pas sebab apa yang diperjuangkan selama ini digagalkan dengan begitu sahaja oleh DAP dan saya nampak amat sedih perjuangan Pas tamat di situ sahaja.Bukankah untuk Pas hudud itu mereka kata mesti diperjuang dan dilaksanakan.jadi dalam situasi hari ini nampaknya tidak dapat dilaksanakan dan saya ucapkan takziahlah.Mereka tersungkur dengan begitu mudah sekali.Bagi kita, Islam adalah satu agama yang begitu sempurna serta luas dan hudud bukan segala-galanya,“ katanya.

Ketika ditanya apakah mungkin akan ada kenyataan lain selepas ini khususnya daripada kepimpinan Pas mengenai perkara itu,Khairy yang juga Ketua Pemuda UMNO seterusnya menambah tidak mustahil.


“Tidak mustahil benda itu,Namun sudah terserlah dalam soal hudud,Pas tewas hari ini dan bukan mereka tewas dengan UMNO tetapi dengan sekutu mereka sendiri,“ katanya.

Mstar melaporkan DAP dan Pas terus menghadapi kebuntuan berhubung kontroversi undang-undang hudud selepas mengadakan satu lagi “mesyuarat sulit” di ibu pejabat DAP di sini.Kedua-dua parti sekutu Pakatan Pembangkang itu mengadakan pertemuan dengan PKR sebagai usaha mencari penyelesaian dalam isu rumit mengenai cadangan Pas untuk melaksanakan undang-undang Hudud di Kelantan.Ini merupakan pertemuan kedua diadakan dalam tempoh dua minggu yang turut disertai para pemimpin tertinggi Pakatan.

Mereka termasuk ketua umum PKR,Anwar Ibrahim dan timbalan presiden Azmin Ali, Penasihat DAP,Lim Kit Siang,pengerusi kebangsaan Karpal Singh dan Setiausaha Agung Lim Guan Eng, Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu serta Setiausaha Agung Pas, Mustafa Ali.



NAK SANGAT KER HUKUM HUDUD DI LAKSANAKAN ???

KALAU NAK,BUANG DAP DALAM PAKATAN HARAM !!!

ADA BERANI ???

SEBAB ITU UMNO DAN BARISAN NASIONAL TIDAK MAHU HUKUM HUDUD DI LAKSANAKAN !!!

CONTOH KALAU 3 BANGSA MENCURI !!!

YANG MELAYU ISLAM KENA POTONG TANGAN !!!

LAGI DUA BANGSA TAK KENA POTONG TANGAN !!!

APA PERASAAN ANDA ???

No comments:

 
 
Blogger Templates