Social Icons

Pages

Thursday, November 10, 2011

RAJA ARAB SAUDI MEMANDANG TINGGI TERHADAP DATUK SERI NAJIB !!!


Raja Arab Saudi Raja Abdullah Aziz Al-Saud memandang tinggi terhadap Malaysia dan kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.Malah baginda,yang merupakan pengawas Masjidil Haram turut menyatakan sokongan sepenuhnya kepada kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak dalam mentadbir negara.Baginda bertitah demikian kepada Datuk Seri Najib Tun Razak melalui perbualan telefon antara baginda yang berada di Riyadh dan Datuk Seri Najib Tun Razak yang berada di Istana Tetamu Mina pada pukul 7.45 malam Kelmarin yang memakan masa selama 25 minit.

Untuk itu,Datuk Seri Najib Tun Razak dalam ucapannya sebaik tiba dari tanah suci di Kompleks Bunga Raya KLIA Semalam berkata : " Ini menujukkan bahawa kerajaan Arab Saudi khususnya Raja Abdullah yang merupakan Custodian of the Holy Mosque dan seluruh kepimpinan Islam kerajaan Arab Saudi memandang tinggi kepada Malaysia dan kerajaan kita."

Bernama Melaporkan Datuk Seri Najib Tun Razak berkata sokongan itu menunjukkan bahawa kepimpinan Malaysia berada pada landasan yang betul dan benar dan ini menguatkan lagi semangat pemimpin negara untuk terus berjuang.Datuk Seri Najib Tun Razak dan rombongan yang termasuk isteri beliau Datin Seri Rosmah Mansor dan bondanya,Tun Rahah Mohamad Noah,tiba dengan pesawat khas pada 3.25 petang dan disambut oleh Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan isteri Puan Sri Noorainee Abdul Rahman.Perdana Menteri juga berkata Malaysia turut diberi penghormatan luar biasa oleh kerajaan Arab Saudi ketika beliau berada di sana bagi menunaikan ibadah haji.

"Malam tadi,saya merupakan ketua kerajaan yang pertama dapat berjumpa dengan Putera Mahkota yang baru,Putera Naif (Abdul Aziz) dalam satu pertemuan yang berlangsung selama sejam setengah," katanya mengenai Putera Naif yang juga Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Dalam Negferi Arab Saudi.


Beliau juga berkata tidak pernah dalam sejarah,Malaysia diberi penghargaan apabila Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom diberi penghormatan untuk memberikan ucapan dalam bahasa Arab di Istana Mina dan mendapat pujian yang tinggi oleh semua yang hadir.Datuk Seri Najib Tun Razak melahirkan penghargaan kepada Muhyiddin kerana telah menjalankan pentadbiran dengan begitu baik sepanjang beliau tiada di dalam negara.

Perdana Menteri juga berterima kasih kepada mereka yang menyambut ketibaan beliau dan isteri serta, dan berkata : "Alhamdullillah,kami telah selesai melakukan ibadah haji dan mudah-mudahan Allah akan menerima ibadah dan menerimanya sebagai haji mabrur.Maka dengan ini,kita akan meneruskan perjuangan kita dengan semangat dan kekuatan serta keimanan untuk memastikan matlamat dan cita-cita kita akan tercapai," katanya.

4 comments:

Anonymous said...

Allahuakbar..Allahuakbar..Allahuakbar walillahilham. semuga Allah mengangkat ibadah haji Tuan Dato' Sri Najib dan seluruh rombongan sebagai haji mabrur. Selamat kembali meneruskan perjuangan membela agama Islam dan membela rakyat . seboleh-bolehnya hancurkan perjuangan komunis DAPig dan betulkan akidah perjuangan PAShit

Anonymous said...

Semoga Najib dan Bik Mama bertambah Islamic,

Bab Raja Saudi kagum Msia aku tak percaya langsung,sebab dia lebih kagum Amerika lagi.

Dia lebih taat pada Amerika daripada taat perintah Allah SWT

Aku berharap gandingan Muhyidin dan Zahid Hamidi akan menjadi satu hari nanti...

Anonymous said...

aku berdoa semoga PM Najib akan lebih berusaha keras untuk rakyat dan agama juga bangsa , teruskan berjuang dengan sepenuh keihkhlasan datuk PM !

cuma , berkenaan Rosmah tu aku bengang sikit , tak berubah-ubah langsung !balik dari mekah terus tunjuk jambul belatuk dia yg hodoh itu ! jadah apa ??

aku benci tengok gelagat Rosmah ! gila nama gila populariti , memang Rosmah tu teruk perangai , ada ke patut dia jalan depan , PM pula dibelakang ??

aku benci Rosmah belatuk !!

Anonymous said...

Hj Anwar gay akan terbatuk-batuk baca berita ini. Dia mesti dah bagi tau orang-orang dia. kita serang najib dan bagi tau dunia yang najib dah bayar berjuta-juta dollar kepada Raja Saudi untuk memuji najib. so itulah yang selalu kita dengar..hoii hj nuar gay.takde siapa yang nak puji memuji engkau macam itu selain dari "orang-orang seperti engkau" sahaja. semua sekali orang-orang macam kau..Hell is waiting for u all.

 
 
Blogger Templates