Social Icons

Pages

Monday, December 12, 2011

HOT NEWS !!! PAPA GOMO ADALAH ANCAMAN NEGARA MALAYSIA ???


Kehadiran bloger tak bertuan seperti saya dan blogger lain seperti Papa Gomo yang sentiasa bekerjasama antara satu sama lain,senada dan seirama dalam menangkis dakyah serta menjatuhkan populariti kepimpinan Pakatan Haram sudah tentulah menjadi ancaman kepada mana-mana kumpulan opurtunis dalam UMNO.

Apabila Papa Gomo di pelawa menyertai ujian selaman kapal selam kebanggan negara KD Tun Razak yang menjadi tunjang dan pokok dakyah terhadap Datuk Seri Najib dengan segera Anwar Ibrahim mengakui bahawa Papa Gomo adalah ancaman.Kepada siapakah Anwar Ibrahim tujukan kenyataan itu ??? adakah Papa Gomo itu Pencuri Atau Penceroboh negara ??? itu dia sengal punya kenyataan yang di beri oleh Anwar Ibrahim !!!

KLIK DI SINI

DAN

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

Keberadaan orang-orang UMNO seperti kami dan ramai lagi di alam maya menyebabkan percaturan yang di susun rapi sejak 1998 oleh pro Anwar menjadi kelam kabut dan kucar kacir. Satu persatu tembelang dan wajah sebenar mereka di bongkar.

Bagi kami ranking blog dan jumlah pembaca tidak penting tetapi mesej yang disampaikan itulah peri penting. Ternyata mesej-mesej kami memberi kesan dan impak yang sungguh kuat terhadap kepimpinan Pakatan Haram.

Kami tidak berminat untuk menjadi hebat.Kami tidak berminat dengan wang ringgit.Kami tidak berminat dengan jawatan.Kami tidak berminat dengan habuan.Inilah yang menjadikan mesej kami lebih berkesan dalam menangani sebarang fitnah dan dakyah serta dipercayai umum.Itu sahaja.

Kami mengucapkan jutaan terima kasih dan penghargaan tinggi kepada para pembaca kami dan pengunjung blog kami kerana tanpa anda semua siapalah kami.Teringin juga hendak belanja teh tarik kerana itulah sahaja kemampuan kami seadanya.



ALLAH MAHA BESAR !!!

PEMBONGKARAN DEMI PEMBONGKARAN KAMI AKAN DEDAH KAN !!!

No comments:

 
 
Blogger Templates