Social Icons

Pages

Friday, December 23, 2011

HOT NEWS !!! YAHUDI DAN AMERIKA TELAH BONGKAR RAHSIA ANWAR IBRAHIM !!!!


Seperti yang disebut sebelum ni,tak de orang yang akan percaya cerita dia bukan agen Yahudi. Malah orang Amerika sendiri pun mengakuinya.Ikuti pendedahan yang dibuat dibawah ni.ini adalah bukti bahawa yahudi dan amerika telah bongkar segalanya !!!

AIDCNews – 07/12/11 – Kenapa editor sebuah majalah mingguan yang berpengkalan di Amerika Syarikat (AS), Executive Intelligence Review (EIR),Anton Chaitkin mendedahkan penglibatan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan satu pertubuhan yang asing kepada masyarakat Malaysia, the Mont Pelerin Society selepas 4 bulan Pilihan Raya Umum Ke-12 ?

Kenapakah wartawan AS itu mencatatkan Anwar adalah proksi George Soros yang dikaitkan dengan IMF (International Monetary Fund) danthe Mont Pelerin Society.

Seolah-olah wartawan Barat itu ingin memberitahu bahawa pertubuhan the Mont Pelerin Society sama pentingnya dengan IMF yang kedua-duanya berada dalam lingkaran Soros.

Apa itu the Mont Pelerin Society dan apakah asas wartawan Barat itu begitu yakin bahawa Anwar terlibat dengan pertubuhan itu? Persoalan-persoalan di atas adalah mukadimah sambungan pendedahan “Awasi Senjata Terakhir Anwar Siri I“.

Rangkaian AnwarSeperti didedahkan seorang lagi wartawan EIR, Mike Billington dalam empat rencananya berkenaan Anwar Ibrahim ketika menetap dan bekerja di AS selama hampir dua tahun di bawah regim Presiden Bush, merumuskan bahawa Ketua Umum PKR itu adalah agen kepada oleh trio-Zionis; George Soros, Al Gore dan Paul Wolfowitz.

“Dalam kebanyakan negara di seluruh dunia, banyak di antaranya yang ditakluk kerana ketidakstabilan politik berpunca dari British dan aset mereka iaitu George Soros yang merupakan pencatur dan penaja kepada Pejabat Luar British yang bersembunyi di belakang topeng kuasa “demokrasi” pembangkang (hidden behind the facade of “democratic” opposition).“

Mereka meminta perubahan rejim (regime change) disebabkan isu tempatan, mengalih perhatian daripada kejatuhan kewangan global dan perang dunia merentasi muka bumi.

“Tidak seperti di Malaysia, bekas jajahan British, seorang agen yang mengaku dirinya sebagai agen dasar ekonomi dan strategik empayar baru British (agent of the economic, and strategic policies of the new British Empire), dan agen utama di dalam neo-konservatif Amerika(agents in the U.S. neoconservative) serta gerakan fasis-hijau (green-fascist movements), secara terbuka mengisytiharkan dirinya sebagai Penyelamat Baru Malaysia (the new savior of Malaysia).“

Penyelamat syaitan ini (satanic savior), dibiayai sepenuhnya setelah beberapa tahun mendapat jawatan yang menguntungkan dalam badan kumpulan pemikir neocon, universiti-unversiti di Washington dan London, serta jawatan subsidi di dalam Bank Dunia, telah mengumumkan hasratnya untuk membayar (“memujuk”) sebilangan Ahli Parlimen yang mencukupi untuk menyertai pakatan pembangkangnya serta mengambil alih kerajaan, yang kemudian menjadikannya sebagai Perdana Menteri Malaysia”, dedah Billington dalam rencananya, “British Empire Tool To Recolonize Malaysia“.

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates