Social Icons

Pages

Wednesday, December 14, 2011

NORISH KARMAN HAMIL ANAK LUAR NIKAH ??? MARI KITA LIHAT PENJELASAN SEBENAR !!!


Norish Karman yang lama menghilangkan diri (sebenarnya sibuk menjadi juri Pilih Kasih musim ke-3 di Penang dan buat album pertamanya) daripada dunia seni kerana dikatakan hamil luar nikah akhirnya muncul dengan menafikan khabar angin itu.Norish berkata dia enggan mengambil tahu berita sensasi itu sebaliknya lebih menyibukkan dirinya dengan kerja dan anak-anaknya.

“Saya tidak mengambil tahu tentang gosip-gosip di akhbar mengenai hal itu kerana sangat sibuk dengan kerjaya dan anak-anak.

“Tetapi saya ada mendengar cerita-cerita kelakar ni. Pada saya, banyak perkara lain yang saya boleh fikirkan. Biarlah mereka (media) nak cakap apa, saya tidak kisah.

“Yang penting, siapa nak jumpa saya, boleh…tapi kita borak pasal kerja sahaja,”

No comments:

 
 
Blogger Templates