Social Icons

Pages

Friday, December 02, 2011

UCAPAN DASAR PRESIDEN UMNO !!! PUAK PAKATAN HARAM PIJAK MUKA DATUK SERI NAJIB ???


Gambaran betapa ceteknya minda dan akal penyokong2 belaan Anwar menggunakan platform Ucapan Dasar Presiden UMNO Najib TUN Razak dengan biadap dan tidak beradab memperlakukan aksi seperti gambar di atas.Rasionalkah tindakan sebegini diperlakukan? Bukan orang UMNO.Balaci belaan Anwar yang sudah pasti.

SIAPA empunya kaki ini? Inikah cara yang dididik ibu bapa kamu? Apa yang Najib telah perlakukan terhadap kamu, ibu bapa kamu, keluarga,isteri dan anak2 kamu sehinggakan sanggup tidak bertamadun melakukan aksi ini?

Tindakan empunya kaki ini seolah2 Najib seorang Pemimpin DIKTATOR merogol dan mencabul kehormatan keluarganya. Seolah2 Najib telah menyekat kebebasan dan merasai pemberian nikmat yang Kerajaan pimpinan PM ini berikan terhadap dia sekeluarga.

Adakah kamu pernah dicabul dan diliwat Najib? Sepertimana yang diperlakukan Saiful Bukhari terhadap Anwar? Adakah Najib ada menjahanam dan mengugut Bunuh kamu sekeluarga? Jikalau tidak berpuas hati dek kerana apa yang dilontarkan Anwar kepada kamu, dan kamu 100% percaya akan bekas TPM ini,kamu silap.

Beri bukti.Kamu suruh Anwar buktikan perbuatan Najib kononnya membunuh Altantulya. Mana di gambar Najib bersama Altantulya yang Anwar dok canang ada pada dia semasa taksub berkempen pada PRU12 yang lalu? Mana? Yang ada terang2 Video Seks Pemimpin Idola kamu itu, pun tidak percaya. Najib dan saf kepimpinan yang dituduh dengan pelbagai spekulasi tidak dipamer seinci pun bukti kukuh,begitu mudah dipercayai.Fikiran Bodoh.

Ini yang dididik oleh seorang Pengkhianat Negara.Menghasut segenap masyarakat di dalam dan Luar Negara menghina maruah TANAH Air.Orang2 seperti empunya kaki gambar di atas wajar dicampak sahaja ke SOMALIA.Baru dia tahu apa itu ZALIM.Baru dia tahu apa itu KEJAM.

Gambar ini telah dipamerkan melalui laman Facebook 'ANAK MUDA BANGKIT HANCURKAN UMNO'

Sumber Gelombang Rakyat

KLIK DI SINI


KITA BALUN TINDAKAN SETAN PAKATAN HARAM INI !!!!

3 comments:

Anonymous said...

Inilah kesilapan besar yang dilakukan oleh PKR dgn buat provokasi yang melampau dan tak guna akal,rakyat bukan bodoh mereka boleh menilai pemimpin yang mereka nak pilih,tapi sayang penyokong PKR telah membuat tindakan tolol lagi baghal macam sibabi,tunjuk perkara tak molek depan rakyat yang majoriti pengundi senyap,ingat rakyat silent election ini yang sebenarnya penentu kerajaan yang bakal mereka pilih.kepada PKR lu sendiri boleh fikir kemampuan lu sendiri,berapa banyak provokasi yang kau org buat tak mampu menghalang pengundi senyap memilih kerajaan yang dpt menjaga kepentingan mereka ini.

kangkung said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Biadap mcm ketua penipu depa...

 
 
Blogger Templates