Social Icons

Pages

Monday, January 09, 2012

KES LIWAT ANWAR IBRAHIM !!! ANWAR IBRAHIM TIDAK BERSALAH !!! PENYOKONG BAWA PARANG ???


Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bebas daripada tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan di sebuah kondominium, empat tahun lalu.

Mahkamah memutuskan demikian selepas mendapati wujudnya elemen tiada integriti dalam sampel DNA.

Keputusan itu disambut dengan sorakan oleh lebih 6,000 penyokongnya yang membanjiri parkir Kompleks Mahkamah Jalan Duta.Keputusan diumumkan sekitar 9.21 pagi.Terdahulu dengan memakai baju biru dan seluar hitam,Anwar memasuki bilik perbicaraan mahkamah yang penuh sesak diiringi isteri Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan anak-anak kira-kira jam 8.50 pagi.

Anwar,64,dituduh meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan, 26, di sebuah unit di Kondominium Desa Damansara, Bukit Damansara di sini antara 3.10 hingga 4.30 petang pada 26 Jun 2008.Dia didakwa di bawah Seksyen 377B Kanun Kesesakaan yang membawa hukuman penjara 20 tahun dan sebatan jika sabit kesalahan.Ruang mahkamah dipenuhi anggota keluarga Anwar dan beberapa anggota Parlimen, dan para wartawan tempatan serta asing.

Sumber SH

LIHAT VIDEO DI BAWAH



Apakah benar bom-bom ini datang dari puak-puak yang sama yang cuba(pada awalnya) kucar-kacirkan keadaan jika Anwar didapati bersalah ??? Saya tidak pasti akan kesahihan berita yang diterima.walauapa pun,tindakan ini sangat membahayakan dan tidak adil kepada rakyat yang tak berdosa !!!!

SEBAB DNA ANWAR IBRAHIM LEPAS !!!

MAHKAMAH ADIL !!!

NASIB BAIK LEPAS !!!

KALAU TAK LEPAS KATA KONSPIRASI KAN ???

ADAKAH DI AKHIRAT ANWAR IBRAHIM LEPAS ???

NAK TANYA SOALAN KEPADA PEMBACA !!!

KALAU BADUT RAKYAT DI TUTUP ADAKAH ANDA SETUJU ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

Kalau tak lepas....kata konspirasi...semuanya salah BN
bila dah lepas....??? pun cakap konspirasi jugak kot...
Mungkin menang bergaya di dunia tp belum tentu lagi di akhirat..
China doll...pelanduk 2 serupa ke?

Lebai Malang said...

..lepas di mahkamah dunia tapi di mahkamah akhirat belum tentu kerana Hj Anuwar tidak dapat bawa 10 orang loyernya bersama-sama kerana kebanyakan loyernya ada bersama Mr Karpal di nirwana....

Celapak Mantah said...

Salam..bro,gua menyokong lu bro..atas perjuangan Agama Bangsa dan Tanahair,gua setuju klu lu teruskan berjuang tanpa tutup lu punya blog..tp keputusan lu wa ttp hormat..Salam perjuangan dr gua insan kerdil yg sekadar jdkan lu rujukan..Salam hormat..

tobeng said...

Rilek bro,kecewa semua pencinta kebenaran kecewa,adatlah tu.Tapi sekejap aje pasal lepas ni banyak lagi 'persembahan2' menarik yg tak disangka2 akan berlaku.

Tunggu dan lihat.Yakinla yg hak pasti tegak berdiri akhirnya,yg bathil lagi munafik akan tumbang jua.

Unknown said...

Kecewa x dapat libas parang lepas tu tuduh polis kejam!!

NURUL, SIAPA AGENT PROVOCATEUR?? Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

bkn parang la..tu payung da.....

 
 
Blogger Templates