Social Icons

Pages

Saturday, February 25, 2012

DEBAT @NAJIBRAZAK DAN ANWAR IBRAHIM !!! APA JAWAPAN TUN MAHATHIR ???



anda ingin tahu apa kata Tun Mahathir mengenai perdebatan antara Datuk Seri Najib Dan Anwar Ibrahim

LIHAT VIDEO DI BAWAH



saya rasa ada juga kebenaran yang di beritahu oleh Tun Mahathir.cuba anda fikir,sampai sekarang Anwar Ibrahim masih membisu dari menjawab isu penyelewengan rasuah pasir di Selangor.Seharusnya sebagai Penasihat Ekonomi RM 1.00 kerajaan negeri,beliau sepatutnya mampu menjawab isu ini dengan petikan jari.Khalid Gagap pulak sampai sekarang diam tak jawab cabaran Noh Omar.

satu lagi pasal kes Hilmi dan eli wong,kenapa berdiam diri sampai sekarang ??? isu Hilmi Malik yang mengakui PKR membiayai perbelanjaan beliau untuk lari dari disoal siasat polis berkenaan dengan kes penyebaran gambar Eli Bogel pun tak jawab lagi.macam mana nak berdebat kalau perangai macam ni ???

apa yang Tun Mahathir kata adalah betul,lebih baik rakyat menilai pemimpin mana sebenarnya yang melakukan kerja demi dan untuk rakyat.Dalam hal ini,sudah tentulah Datuk Seri Najib dilihat lebih banyak melakukan kerja dari banyak bercakap seperti Anwar Ibrahim.kalau Anwar Ibrahim satu pun tak jalan.sikit-sikit cakap undilah Pakatan tapi anda lihat sendiri apa dah jadi negeri Pakatan yang di perintah sekarang.ada ker janji yang di tunaikan ??? satu lagi yang ingin saya katakan adalah sebenarnya Anwar Ibrahim gusar melihatkan graf populariti beliau jatuh teruk jika dibandingkan dengan Datuk Seri Najib,sebab tu nak sangat berdebat.bak kata Tun Mahathir "Buang Masa"

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates