Social Icons

Pages

Tuesday, February 21, 2012

ISU VIDEO BOGEL !!! INI JAWAPAN MELIA !!!


sebelum ini saya telah mengeluarkan artikel mengenai video bogel ini.Blog hiburan terkenal,Rotikaya.com,menimbulkan keresahan golongan artis wanita tempatan apabila mendakwa memiliki beberapa keping gambar bogel salah seorang dari mereka yang dikirimkan oleh peminat menerusi emel kepada pemilik blog tersebut.Menurut Rotikaya.com, gambar-gambar pegun itu dirakamkan dari sebuah rakaman video yang mempunyai unsur kelucahan melampau.Bagaimanapun,peminat yang mengirim emel panas tersebut tidak menyertakan video tersebut untuk tatapan pemilik blog itu.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

Heroin filem Karipap-Karipap Cinta,Melia Aimiellia berkata dakwaan yang mengatakan dia adalah gadis yang berbogel dalam sebuah video yang tersebar pada minggu lalu berdasarkan pada persamaan fizikal dan cincin di jari adalah tuduhan yang mengarut.melia berkata persamaan itu adalah tidak berasas kerana sesiapa pun boleh memakai cincin tersebut memandangkan ia adalah trend fesyen remaja pada hari ini.

“Cincin yang saya pakai adalah trend fesyen yang dipakai oleh sesiapa pun di luar sana. Mengapa pula hanya kerana cincin itu kelihatan sama, orang menuduh saya adalah gadis dalam video bogel itu? Kalau diperhatikan, ciri-ciri fizikalnya juga tidak sama dengan saya. Perkara itu turut diakui oleh ibu yang melahirkan saya kerana dia lebih mengetahui fizikal anaknya sendiri.

“Saya pelik orang luar pula yang lebih arif dalam menentukan gadis itu adalah saya,”Pada awalnya, saya akui agak goyah dan kecewa juga kerana ia membabitkan soal maruah saya dan keluarga. Namun, saya bertuah kerana mendapat kepercayaan ibu,keluarga dan teman-teman.Saya mendapat kekuatan untuk menghadapi isu ini dan bukan melarikan diri kerana saya tidak bersalah,” katanya.

TERPULANG PADA ANDA UNTUK MENILAI !!!

TERINGAT KATA-KATA ANWAR IBRAHIM !!!

DALAM VIDEO MACAM SAYA TAPI PERUT BUKAN PERUT SAYA !!!

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

zopinion said...

Sama tapi tak sserupa... samalah macam nuar gay al china doll...

Bro Badut Rakyat, kalau sudi harap dapat link kan wubra.blogspot.com

Tq

http://wubra.blogspot.com/2012/02/edisi-gempar-melayu-sudah-panas.html

Gossip Rakyat said...

salam tuan. sy link blog tuan di blog saya. mohon linkkan ke blog tuan. http://eddyjugaks.blogspot.com/
TQ so much.

Anonymous said...

Dia ni dah insaf kot!!!! Sebab tu dia menafikannya..mungkin lepas ni dia tak buat lagi!!!

Anonymous said...

kenapa tak nafi kan muka dan wajah nya serupa tu . kenapa cincin pula yg di salah kan dan jadi mangsa keadaan . pelik bin ajaib.

Unknown said...

salam,kepada zopinion dan gossip rakyat.link anda telah di pautkan.terima kasih kerana menyokong Badut Rakyat

Anonymous said...

Takkan nak mengaku kot.
mati hidup balik dan mati x kan mengaku nyer...

Hakikatnya mmg dia pun..tak payah nak dalih2 ler...

Kalau dia kata...memang dia pun...mau mak bapak dia kena serang sakit jantung...hehehehe

Anonymous said...

memang dia !! kompom sah sahih Melia ! nak nafi sejuta kali pun orang tak akan percaya , dalam gambar ni memang kau la melia !

 
 
Blogger Templates