Social Icons

Pages

Saturday, March 10, 2012

HOT NEWS !!! MUSTAFA KAMIL AYUB KENA TIKAM OLEH AZMIN ALI ???


Azmin oh Azmin.Bilalah Azmin nak matang dalam politik.Sejak zaman awal reformasi,orang lain yang kerja keras,kena pukul,kena simbah air sabun,kena hambat FRU,kena menyorok,kena lari rumah,kena kejar SB,akhirnya Azmin juga yang disayangi Anwar.Pelik.Tak apalah,tak usah kita kesalkan hubungan baik Azmin dan Anwar.Biarlah begitu.

Azmin ini pandai politik.Dia akan tikam kalau perlu tikam.Dia akan bentis kalau perlu bentis.Dua orang yang pernah ada angin nak lawan dengan dia dulu, Zaid dan Mustaffa Kamil Ayub, dua-dua kena tikam tanpa sedar. Tahu-tahu dah tergolek.Mus,yang banyak membantu KEADILAN dan PKR sejak awal, sudah secara perlahan menjadi OUTCAST di dalam politik PKR. Walaupun, kalau ikut pandangan Ketua-Ketua Cabang di Perak, bahawa Mus ada potensi menang kalau bertanding di kawasan yang tepat; Azmin tak ambil peduli. Dia bulldoze keputusan sendiri. Merempat Mus.

Rakan Blogger GA Memberitahu Azmin punya stail politik memang tak ada MERCY. Sebiji macam Anwar. Jangan lupa, Anwar tikam politik GHAFAR BABA tegak-tegak. Sesak nafas orang tua tu. Azmin buat perangai sama di Perak.Bayangkan,individu seperti Azmin sangat influential. Bukan sahaja Selangor, Perak dan Sabah juga banyak kena penangan Azmin. Hanya dia seorang yang boleh decide/pilih/buang/letak dan delete nama yang dia tak suka. Power sungguh Azmin sekarang ini.


Ketua-ketua cabang PKR di Perak, Kedah, Selangor dan Sabah mula bercakap sama sendiri. Nama mereka sendiri pun tak diangkat Azmin Ali. Azmin memberikan alasan, ini semua dilakukan atas arahan ANWAR. Senyap semua. Tak boleh kata apa. Anwar cakap macam WAHYU dalam PKR. Tak boleh lawan. Ikut sahaja.Katanya, Azmin sedang mengintai beberapa kawasan untuk diletakkan rakan-rakan korporat yang banyak membantu Azmin dan Anwar selama ini. Kalau ikut list, ada 13 orang tokoh korporat yang akan dibawa masuk bertanding dalam PRU akan datang. Semua mereka akan diberikan ruang bertanding – dengan beberapa syarat yang ketat.

* Perjanjian untuk tidak meninggalkan parti;
* Menurut disiplin parti dalam semua keadaan;
* Bersedia menyumbang terhadap agenda pengukuhan parti;
* Tidak akan khianat kepada kepimpinan;

Katanya, setiap tokoh yang dibawa masuk dikenakan ‘consultation fees’ oleh Azmin dan gang. Ini termasuk soal pembinaan imej, media sosial, kempen dan bahan cetakan. All in, boleh tahan harganya. Azmin nampaknya dah mula meniaga. Ada horse trading dalam menjadi calon PKR.Kelompok korporat yang sedang dilatih oleh Azmin ini memang cukup kaya dan berkemampuan. Mereka ada dana yang cukup dan boleh membantu parti. Dalam mesyuarat sehari dengan Anwar di ibupejabat semalam; Azmin hanya bentangkan perkara yang elok-elok. Soal politik tikam belakang dia tak pernah sebut.Azmin mungkin lupa.Mus pernah berkhidmat sebagai SUPOL TS Muhyiddin pada suatu ketika.Buatnya Mus pusing 360 darjah melingkup PKR Perak.

Saje la nak tanya Azmin, ada bran bro ???

ANDA NAK LIHAT SAIFUDDIN NASUTION INGIN MERAMPAS KUASA AZMIN ALI DI KUANTAN ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates