Social Icons

Pages

Wednesday, March 21, 2012

HOT NEWS !!! SITI NURFATIHAH HILANG !!! TOLONG SEBARKAN MAKLUMAT INI !!!


Kes penculikan,pembunuhan dan simbah asid yang semakin menjadi jadi sejak kebelakangan ini menyebabkan ramai wanita Malaysia takut untuk keluar rumah.Seperti kelmarin,gadis berusia 15 tahun,Siti Nur Fatihah Mahadi yang diculik selepas balik dari kedai berdekatan dari rumahnya.Ketika itu dia bersama dua lagi adiknya yang masing masing berusia 11 tahun pergi ke kedai untuk membeli kad prabayar telefon yang bernilai RM 5.

Semasa pulang,sebuah kereta Honda berwarna ungu gelap yang dipandu seorang wanita bersama dua lagi lelaki tiba tiba berhenti di hadapan mereka dan merentap Siti Nur Fatihah masuk ke dalam kereta. Malaysia, mari kumpulkan sejuta doa agar gadis ini selamat dari bahaya. Amin...Sesungguhnya Allah itu bersama dengan orang orang yang teraniaya.

Laporan Dari Berita

‘Baby…tolong kakak,’ jerit seorang remaja perempuan berusia 15 tahun sebelum dipercayai diculik tiga individu termasuk seorang wanita ketika dalam perjalanan pulang selepas membeli kad prabayar bersama dua adiknya kira-kira 100 meter dari rumahnya di Taman Tas, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 3 petang itu,Siti Nur Fatihah Mahadi,pelajar tingkatan tiga Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Pandan di sini, diseret ke dalam sebuah kereta Honda berwarna ungu gelap yang berhenti di depan kedai berkenaan sebelum memecut meninggalkan kawasan itu.

“Kakak menjerit kepada Muhammad Syahmi ‘Baby..tolong kakak’ sebelum dia dan saya cuba menyelamatkan kakak dengan menarik tangannya sekuat hati,” katanya ketika ditemui di rumahnya.

TOLONG SEBARKAN MAKLUMAT INI !!!

KERJASAMA ANDA AMAT DI HARGAI !!!

SEMOGA SITI NUR FATIHAH DALAM KEADAAN SELAMAT !!!

AMIN....

No comments:

 
 
Blogger Templates