Social Icons

Pages

Tuesday, March 13, 2012

ISU MAJLIS PERTUNANGAN ANAK @NAJIBRAZAK MENGGUNAKAN DUIT PMO !!! INI JAWAPAN WAKIL SHANGRI-LA HOTEL !!!


Semalam,Jingga 13 meminta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat berhubung isu duit pertunangan Anak Datuk Seri Najib Kononnya Jabatan Perdana Menteri Yang Bayar.ganas juga Jingga 13 ni.sampai SPRM tu.hari ini Wakil Dari Shang-La Hotel pulak dah jawab mengenai isu ini

LIHAT KENYATAAN DI BAWAH

Hotel Shangri-la Kuala Lumpur menafikan kos katering bagi majlis pertunangan anak Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak,Nooryana Najwa ditanggung oleh Jabatan Perdana Menteri.

Sebaliknya menurut pengurusan hotel itu hari ini,pembayaran dibuat oleh Najib sendiri.

Kenyataan itu sekali gus menafikan tuduhan Jingga 13 dan PKR sebelum ini,mendakwa Pejabat Perdana Menteri menanggung kos RM409,767.Menurut kenyataan itu,Hotel Shangri-la Kuala Lumpur ada menerima pengesahan tempahan katering di luar pada 2 Jun 2011 bagi satu majlis di Seri Perdana Putrajaya yang dijadualkan berlangsung pada 17 Jun 2011.

"Adalah menjadi prosuder biasa setiap tempahan yang dibuat hendaklah disahkan. Bagi majlis ini, ia disahkan pada empat hari sebelumnya iaitu 13 Jun.

"Majlis berkenaan adalah pada 17 Jun dan pembayaran keseluruhannya dibuat oleh perdana menteri pada 30 Jun, bukannya dibuat melalui Pejabat Perdana Menteri," kata kenyataan itu.

Sebelum ini,Najib menafikan majlis pertunangan anak perempuannya itu bersama warga Khazakhstan,Daniar Nazabayev menggunakan duit kerajaan.Katanya,perbelanjaan pertunangan anak perempuannya tidak ditanggung oleh Pejabat Perdana Menteri sebagaimana didakwa oleh sesetengah pihak,” kata mesej menerusi Twitter di bawah akaun Pejabat Akhbar Perdana Menteri (Msia PM Press Office).

Mesej susulan pula menyebut,“Pejabat Perdana Menteri akan mengeluarkan satu kenyataan berkenaan dakwaan dalam waktu terdekat.”

Semalam,Jingga 13 meminta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat berhubung isu tersebut.

Sumber SH

LEPAS INI ISU APA PULAK NAK DI TIMBULKAN ???

APA KATA BANTU RAKYAT DAN MENUNAIKAN JANJI 2008 !!!

KAN ADA FAEDAH ???

ASYIK FITNAH JER MEMANJANG !!!

TAK ADA KERJA LAIN KER PAKATAN HARAM NI ???

PASAL ISU MACAM NI PUN NAK DI TIMBUL KAN !!!

BILA NAK SETTLE ISU PASIR DAN KSSB KAT SELANGOR TU ???

SELCAT MACAM MAHKAMAH KANGGARU LER !!!

OPSSS !!!

DENGAR CERITA DANA PKR DARI YAHUDI DAH DI DEDAHKAN HARI INI !!!

BETUL KER ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates