Social Icons

Pages

Thursday, April 26, 2012

EKSKLUSIF AND HOT VIDEO !!! RAKYAT MALAYSIA TOLAK #BERSIH3.0 !!! WAJIB LIHAT !!!





lihat lah dan dengar lah sendiri rungutan para Peniaga yang terpaksa menanggung kerugiaan apabila Perhimpunan BERSIH 3.0 di jalankan pada hujung minggu ini.Mereka seagama dengan kita,renungkan-renungkan ...



Apa perasaan kita sebagai orang Melayu apabila Bangsa kita sendiri merungut akan kesusahan yang akan di tanggung apabila Perhimpunan BERSIH 3.0 ini akan di langsung kan,Kedai kena tutup,Barang-barang rosak,Kerugiaan berterusan.Kita sebagai bangsa Melayu perlu ambil tahu dan ambil kisah akan masalah yang akan di bawa oleh BERSIH ini.



Rungutan dan rasa tidak puas hati Para Peniaga di Jalan Masjid India.Macam ini ke yang dikatakan menegakkan Demokrasi,sehingga menutup periuk nasi Orang Islam kita.Para Ulamak tegur lah penyokong tegar Ambiga ni.Hentikan Bersih yang perlu BERSIH adalah Mentality Penyokong Ambiga + LGBT



Pandangan seorang peniaga di KL.Pakcik ni cakap BERSIH ni menyusahkan orang ramai.Menyusahkan orang meniaga cari makan.Pendek kata menyusahkan lah.



Temubual dengan seorang peniaga kedai makan berbangsa Cina di sekitar KL.Beliau menolak demontrasi jalanan kerana menyusahkan peniaga-peniaga.Baik buat di Stadium katanya.



Temubual bersama seorang lelaki berbangsa India mengenai BERSIH 3.0.Kita tengok apa kata dia bila Ambiga nak buat perhimpunan haram di Dataran Merdeka !!!



BERSIH 3.0 (Occupy Dataran) People Voice



Ini merupakan salah satu luahan perasaan oleh pemandu teksi di Kuala Lumpur bila ditanya mengenai penganjuran BERSIH 3.0 Marah betul pemandu teksi ni.menyusahkan orang katanya.



RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates