Social Icons

Pages

Tuesday, April 24, 2012

HOT NEWS EDISI KANTOI !!! PAKATAN HARAM TAKUT ANGIN PERUBAHAN DI SELANGOR - @NOHOMAR !!! WAJIB BACA !!!



Tindakan Pakatan Haram memutuskan Negeri Selangor tidak akan menyertai Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13),bukti gabungan tersebut takut angin perubahan Barisan Nasional (BN) di negeri Selangor.Timbalan Pengerusi UMNO Selangor,Datuk Seri Noh Omar berkata,tindakan mencari alasan lain sememangnya cara Pakatan Haram dan Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim lari dari kenyataan sebenar.Menurutnya,keputusan terbaru Pakatan Haram ini bercanggah dengan pendirian Kerajaan Negeri yang memutuskan untuk menyertai PRU13 selepas enam bulan pertama,2012.

"Ini bukti PR takut berhadapan dengan rakyat, kerana kita telah nampak angin perubahan bertiup kencang di Negeri Selangor.Oleh kerana sekarang sudah memasuki April dan masih belum nampak pilihan raya akan diadakan,maka Anwar mencari alasan lain untuk tidak menyertai PRU-13," katanya kepada media selepas merasmikan Program Jimat Belanja Dapur.

SH Melaporkan,Beliau berkata demikian ketika mengulas kenyataan Anwar bahawa Negeri-negeri di bawah Pakatan Haram terutama Negeri Selangor berkemungkinan besar tidak menyertai PRU-13, sekiranya daftar pemilih masih diragui.Noh berkata,beliau tidak hairan tindakan Pakatan Haram yang selalu menukar kenyataan untuk menyelamatkan diri kerana tindakan tersebut dilakukan untuk mengekalkan kuasa di Negeri Selangor.

"Ini semua gimik untuk menarik perhatian rakyat dari hakikat sebenar bahawa di Selangor ini,mereka tidak dapat menahan angin perubahan ini," katanya.

Menurutnya,Pakatan Haram kini tidak lagi mempunyai kumpulan sokongan untuk digunakan dalam pilihan raya, ini kerana kumpulan seperti Hindraf telah sedar dan beralih sokongan.

"Golongan India kini sudah kembali menyokong BN, terbaru lebih 5,000 orang India hadir dalam program saya di Taman Sentosa," katanya.

BETUL TAK APA YANG SAYA KATA SEBELUM INI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

ANWAR KAN KAKI SPIN !!!

CAKAP BERANI ???

BENDA MACAM INI PUN TAKUT ???

AGAKNYA JANJI YANG DI TABUR TU BELUM TUNAI KOT ???

DAH BAGI MASA 4 TAHUN TAKKAN TAK TUNAI KAN !!!

KHALID GAGAP KATA KEUNTUNGAN SELANGOR BERBILION-BILLION !!!

MANA PERGI WANG TU ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates