Social Icons

Pages

Thursday, April 12, 2012

HOT NEWS !!! FB FANPAGE ZED ZAIDI KENA GODAM ???



tu dia...kan dah kena godam.saya dah kata kan sebelum ini Zed Zaidi tak perlu pertikai Aaron Aziz.kan Aaron Aziz Ada bakat.pemenang Anugerah Bintang Harian adalah ditentukan oleh para pembaca melalui undian yang diadakan.Kemenangan yang bukannya ditentukan oleh seorang individu mahupun pihak Berita Harian sebaliknya ditentukan oleh para pembaca itu sendiri.Majoriti pembaca Berita Harian sudah memutuskan untuk memberikan kemenangan Anugerah Bintang Popular kepada Aaron Aziz. Kemenangan melalui sistem demokrasi dan bukannya konspirasi sehingga memberikan kemenangan kepada Aaron Aziz.hhmm...tengok apa dah jadi ??? kan dah kena godam..adakah ini perbuatan Aaron Aziz atau pun Peminat beliau ???

LIHAT KENYATAAN DI BAWAH

Semakin menjadi-jadi perbalahan di antara Zed Zaidi dan Aaron Aziz.Terkini,ada sekumpulan individu yang mengelarkan diri mereka Aaronators Crew menunjukkan ketidakpuasan mereka dengan menggodam laman Facebook fanpage Zed Zaidi.

Kumpulan yang menggelarkan diri mereka sebagai ‘Aaronators Crew’ bertindak ‘merampas’ Facebook fanpage Zed Zaidi dan dikatakan menggertak Zed Zaidi kerana tindakannya yang mengecam kemenangan Aaron Aziz.


“Hey guys and girls, Aaronators Crew is on air now. What are you doing people? Got anything to say? Tell me, I will choose the best words to post here.By the way,forgot to say that,Zed Zaidi fanpage was hacked by Aaronators Crew.Sekarang…Mau Kasi Langgar Dia Punya Tempat La, Baru Syok~”

Bagaimanapun,menerusi portal GUA.com,dimaklumkan Aaronators Crew bukanlah peminat-peminat pelakon utama dalam filem Ombak Rindu itu.

“Jangan risau,Aaron Aziz tidak ada kena mengena dalam godam menggodam ni,so jangan buruk sangka terhadap artis kesayangan kita tu,kitaorang buat di atas kehendak kitaorang sendiri.Amacam korang nak kitaorang serah balik tak? Hewhewhew~”

“p/s : Jemput like Aaronators Fans Club here : https://www.facebook.com/AaronatorsFC tulis penggodam tersebut.

UNTUK MENGIKUTI PERJALANAN SEBENAR CERITA ZED ZAIDI DAN AARON AZIZ !!!

KLIK DI SINI

DAN

KLIK DI SINI

TENGOK MEREKA DAH MARAH !!!

KEPADA ZED ZAIDI CUKUP LAH MARAH KAT AARON AZIZ TU !!!

BERDAMAI JER !!!

AARON AZIZ DAH DAPAT KERAKYATAN TU !!!

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

disebabkan cemburu irihati ko telah mendapat balasan...

jgn diganggu periuk nasi org lain...

tingkatkan mutu lakonan anda dan ubah sikap ko tu...

kejayaan mungkin menanti ko di masa hadapan...

to aaron aziz,

dah dapat hak kerakyatan di malaysia ni tlg la bt perangai lek lok...

jgn jadi mcm azmin ali dan mak lampir zuraida...

bangsat ni semua jenis yg tak kenang budi...

pejuang hamas...

canang said...

apa pun tak boleh zed tu

 
 
Blogger Templates