Social Icons

Pages

Sunday, April 29, 2012

KISAH BENAR DAN EKSKLUSIF !!! TERESA KOK MENIPU RAKYAT SELANGOR ??? WAJIB BACA !!!


Teresa Kok berketurunan Hakka Huizhou,Wilayah Guangdong di China Dan dia juga adalah perempuan Cina JEWISH pertama yang dilantik didalam Parlimen melalui DAP.Difahamkan juga,dia belum berkahwin dan mahu kekal tidak berkahwin.Sebagai seorang perempuan adalah agak janggal jika tidak mahu berkahwin melainkan RAHIB.saya tak nak cerita sejarah pasal latar belakang perempuan Cina Yahudi ni.Apa yang saya nak ceritakan adalah sikap Teresa sebagai Ahli Parlimen dan Exco Kerajaan Negeri Selangor.

Tahukah anda semua terutama yang mengundi dan memberikan mandat kepada Teresa untuk menjadi Ahli Parlimen bahawa Teresa ni adalah seorang yang pemalas dan tidak sukakan "RAKYAT" ??? anda percaya atau tidak wahai pembaca Badut Rakyat ??? sebenarnya kalau anda nak tahu,Teresa Kok Adalah Seorang perempuan yang GILA KUASA dan GILA GLAMOUR !!!



satu perangai yang rakyat tidak suka kepada beliau,Teresa Kok tidak pernah menjawab panggilan telefon rakyat,manakan tidak kerana nombor telefon yang diberikan kepada rakyat adalah nombor telefon yang diberikan kepada pembantunya.Setiap kali RAKYAT menelefon untuk mengadu,pembantunya akan berikan pelbagai alasan.sekiranya kalau anda tak percaya jom kita lihat video di bawah,bukti bekas pembantu teresa kok akan ceritakan semua sekali



Interview dari bekas Pembantu Peribadi Teresa Kok yang jelas menunjukkan sikap sebenar Teresa Kok sebagai wakil rakyat.Malas untuk turun padang tetapi mahu publisiti,inilah wajah sebenar pemimpin kanan DAP !!!



RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Jalut said...

Apa dia?Tek rasa cock?eiiiiii!

 
 
Blogger Templates