Social Icons

Pages

Sunday, April 29, 2012

KISAH BENAR #BERSIH3.0 !!! BUKTI TERBARU SIAPA PENYEBAB RUSUHAN DAN BELIT PAKATAN HARAM DI KENAL PASTI ??? WAJIB BACA !!!



Tidak dapat dinafikan Pakatan Rakyat sedang berhadapan dengan masalah besar apabila para pengikut mereka gagal menjalankan tugas sepertimana yang diarahkan.Sudahlah jumlah 500,000 tidak tercapai bahkan jumlah yang hadir pun tidak sampai 30,000 orang,keganasan yang diharapkan dari pihak polis juga tidak kesampaian.Sebaliknya yang melakukan kekasaran,kekacauan dan keganasan adalah dari kalangan penyokong Pakatan Rakyat.Buktinya,seorang anggota polis trafik yang dilaporkan meninggal dunia dalam posting sebelum ini tetapi sebenarnya masih berada di ICU,telah dibelasah dengan teruk.Malah seorang anggota polis wanita turut dibelasah oleh penunjuk perasaan yang sudah tentulah penyokong tegar Pakatan Rakyat.Para pemimpin DAP seperti Nga Kor Ming cuba melakukan penipuan dengan mengatakan polis yang memulakan kekacauan dan kekasaran terhadap para penunjuk perasaan. Walhal apa yang berlaku sebenarnya adalah sebaliknya.

YANG MEMULAKAN PROVOKASI SEMENJAK MALAM KELMARIN ADALAH PARA PENYOKONG PAKATAN !!!

Segala bukti yang ada termasuklah video dan gambar sangat jelas menunjukkan PENJAHAT SEBENAR adalah penunjuk perasaan Pakatan Rakyat.Sudah sangatt jelas,para penunjuk perasaan ingin menumbangkan kerajaan menerusi penunjuk perasaan dan kekacauan.Dengan 70% daripada penunjuk perasaan adalah Cina muda dan Unit Amal pula menjadi bahan makian kerana memberikan arahan bersurau jam 4:00 petang,acara tunjuk perasaan itu sebenarnya tidak lebih daripada upacara menjatuhkan kerajaan sah menerusi tindakan ganas.


Angan-angan para penyokong perasaan kononnya UMNO sudah nazak dan hampir mampus,nampaknya sedang menjadi igauan ngeri kepada mereka sendiri.Apakan tidak,melihat kemarahan orang ramai terutama sekali para peniaga kecil yang terjejas mata pencarian mereka akibat halangan penunjuk perasaan.

Nga Kor Ming dan Sivakumar cuba menaikkan sentimen kononnya polis telah mengasari dan menembak gas pemedih mata. Kononnya yang memulakan provokasi adalah polis. Walhal dari awal lagi, polis langsung tidak bertindak kasar walaupun diprovok.Kesabaran anggota-anggota yang bertugas sememangnya amat mengkagumkan!


Itulah sebenarnya yang tidak dikehendaki oleh para demonstran dan pemimpin Pakatan Rakyat!


Disebabkan itu,terpaksalah kaum Pakatan menggerakkan pembohongan mereka dengan sejaya-jayanya seperri yang dilakukan oleh Nga Kor Ming...

Video anggota polis dibelasah apabila keretanya diserang sehingga menyebabkan terbabas, sudah ada ! - Flying Kick

Ini merupakan Twitter update dari Che'gu Bard beberapa jam sebelum rusuhan bermula.


Apakah yang dimaksudkan oleh Che'gu bard dengan "Ptg Nanti Aksi Lebih Besar".

APA MAKSUD DI ATAS ???

saya berharap agar pihak Polis dan Kementerian Dalam Negeri mengambil tindakan tegas dalam menyiasat hal tersebut.Ini bukan kali pertama Chegu Bard menyebabkan rusuhan,sebelum ini Chegu Bard pernah menimbulkan rusuhan antara kaum di mesyuarat ABU Jalan Kebun,Klang pada bulan Januari 2012.Rusuhan seolah-olah telah menjadi modus Chegu Bard dalam memecah belahkan masyarakat dalam usaha mendapatkan sokongan kepada Pakatan Haram.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA


PANDANGAN DARI BAWAH !!!







PANDANGAN DARI ATAS



BAIK NYA POLIS !!!



ANAK KECIL PUN NAK BAWA ??? TAK MALU KER ???



KEROSAKAN HARTA AWAM OLEH PUAK PAKATAN HARAM !!!



ANDA LIHAT APA YANG PUAK PAKATAN HARAM BUAT ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates