Social Icons

Pages

Sunday, April 29, 2012

HOT VIDEO #BERSIH3.0 !!! BUKTI ISYARAT LUCAH MEMBUATKAN PUAK PAKATAN HARAM MEREMPUH BENTENG !!! SEBARKAN !!!


Disebabkan Satu isyarat lucah yang membuatkan Puak Pakatan Haram tu bertindak liar dan merempuh benteng yang dibuat oleh pihak Polis di Dataran.Jadi,boleh la ianya dijadikan bukti buat Si Ambiga tu ambik tindakan.Bukan ke dia dah janji nak cari siapa dia dalang yang mengarahkan peserta tu rempuh halangan tersebut ??? Atau adakah dia akan memungkiri janji yang dia buat sendiri !!! Anwar Adalah dalang sebenar pencetus kemaraan Puak Pakatan Haram untuk merusuh dan merempuh benteng !!! apa lagi Ambiga !!! ambil tindakan kepada Anwar Ibrahim !!! ada berani ??? adakah ini yang anda kata pemimpin number 1 nak jadi Perdana Menteri ???



ANDA LIHAT DAN PERHATIKAN 00:20 !!!

MAMAT INDIA DI ATAS ADALAH PEREMPUH UTAMA DALAM SITUASI INI !!!

ELOK LAH TU !!!

AMBIGA INDIA !!!

ADIK BERADIK KOT !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Membaca blog keadilan penuh dengan cacian mengatakan kesalahan polis. Jika tidak melihat akhbar sudah pasti kita merasakanyang pendemo itu berkelakuan sopan santun dan polis berkasar, seorang pemuda pula mengaku menjadi saksi yang mengatakan kereta waja polis laju dan sudah tersedia kemik? PENIPU.

Anonymous said...

Bro

Baca blog Ameno World yang tidak menyangka langsung tindakan Anwar memberi isyarat kepada Azmin untuk memecah masuk ke dataran semasa cikgu bard memberi penerangan untuk tidak memecah masuk ke dataran. Video tu sangat jelas, sambil tersenyum Anwar memberi isyarat kepada Azmin yg terus mengikut arahan. Hinggakan ada penyokong pakatan yg takut video tersebut dijumpai oleh pihak lawan.

Saksikan bro sebelum dipadam.

Muse razak said...
This comment has been removed by the author.
Muse razak said...

PERHIMPUNAN BERSIH 3.0 - DALAM MENANG ADA KALAH

http://duniakitabersama.blogspot.com/2012/04/perhimpunan-bersih-30-dalam-menang-ada.html

 
 
Blogger Templates