Social Icons

Pages

Thursday, August 23, 2012

HOT NEWS !!! AZWAN ALI MENGAMUK DI TWITTER !!! APA CERITA NI ???



Ibu Azmin Che Tom kecewa anaknya tidak pulang berhari raya maka Buletin TV3 seperti biasa menyiarkan kisah jejak kasih dengan harapan moga kasih anak dan ibu bertaup semula.Sayangnya kerana Azwan Ali bukan seorang ibu untuk memahami derita hati rindu dendam seorang ibu.Maka beliau telah melenting di twitternya.Rakyat Selangor juga harus mengambil iktibar dari scenario ini kerana jika pemimpin itu seorang anak yang derhaka,adakah beliau mampu membela nasib rakyat? Hakikatnya seorang anak yang derhaka itu merupakan manusia yang kejam dan tidak berhati perut.Mereka mampu buat apa sahaja hatta menjual maruah diri,bangsa dan agama asalkan kehendak mereka tertunai.




Menurut Che Tom,dia masih mengharapkan anaknya itu pulang semula ke pangkuan keluarga, untuk menautkan kembali hubungan yang sudah terjurang antara Azmin dengan adiknya,Umi Hafilda.“Saya dan abahnya (Allahyarham Ali Omar) sudah berikan dia didikan yang cukup,ilmu akhirat,adat resam,budi bahasa.Sebagai ibu,saya sayangkan dia dan harap dia berubah,” katanya. - Selangor Daily

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Si tanggang Modern

usin said...

perasannya si azwan ni. takde sapa nk cerita pasal ko la. berita tv tu cerita pasal mak ko & anaknya azmin. takde masa nk sibuk2 pasal ko...

Anonymous said...

Sepatutnya Tv3 tak perlu la siarkan ttg hal keluarga. Cukup la masyarakat dah tau perkara sebenar dan tak elok bangkitkan perkara buruk org lain ketika kita menyambut bulan syawal. Pada pendapat saya, hal keluarga ada lah terlalu peribadi dan pihak lain tak seharusnya mengambil kesempatan untuk sensasi kan sesuatu cerita. Si Azwan berhak untuk menpertahankan hal2 berkaitan kerana ini melibatkan peribadi dan maruah keluarganya. Di harapkan Tv3 lebih sensitif.

Anonymous said...

aku bukan nak komen fasal famili hang. tapi hang. sebenarnya aku masa hang muda sangat minat kat ketrampilan hang. tapi kini awat hang sangat jauh berbeza? adakah hang rasa cara hidup dan rupa diri hang tu di berkati? ubah la azwan, jadi lebih lelaki. semoga hang berjaya.

Anonymous said...

tak habis2 lagi nak cari publisiti si bapok tua ni,x sebut pun nama kau dalam ini cerita.

 
 
Blogger Templates