Social Icons

Pages

Friday, August 31, 2012

#JANJIBERSIH !!! GAMBAR PM @NAJIBRAZAK KENA PIJAK OLEH PUAK CHAUVANIST ??? APA CERITA NI ???




lihat video di atas.apa cerita ni ??? kata nak buat perhimpunan yang konon nya kata AMAN ??? kalau AMAN apa cerita video di atas ??? konon nya nak demokrasi,ada kah ini di nama kan kononnya demokrasi ??? pijak gambar PM ??? cuba jawab puak-puak pakatan haram.pernah ker anda lihat gambar pemimpin pakatan haram di pijak ??? itu berkenaan gambar PM.di bawah pula gambar bendera.apa cerita dengan risalah bendera ni ??? kata Tidak akan ada sebarang kain rentang,slogan atau apa sahaja ??? slogan tu sama lah seperti bendera yang di tunjukkan di bawah.nak tukar pulak bendera malaysia kepada bendera lain ???


nampaknya pakatan haram dah mungkir janji.sebelum ini Gabungan Janji menjamin bahawa tidak akan timbul sebarang huru-hara kerana mereka datang berkumpul hanya untuk merayakan ambang kemerdekaan.

"Apa yang membezakan kami dengan orang lain adalah kami pakai warna kuning sama ada baju,topi ataupun apa saja.Tidak akan ada sebarang kain rentang,slogan atau apa sahaja.Kami tidak benarkan.Pada malam itu tiada apa-apa acara cuma Pak Samad (A. Samad Said) yang akan mendeklamasikan puisi istimewa," kata jurucakap Gabungan Janji,Hishamuddin Rais. - SH

ITU JANJI HISHAMUDDIN RAIS !!!

APA CERITA HISHAMUDDIN RAIS ???

MANA JANJI ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

Bendera yang hendak ditukar juga ciplak bendera Singapura.
Kalau bendera hendak ditukar tidak mustahil:-
1. Agama rasmi Islam juga boleh ditukar,
2. Bahasa Melayu sebagai bahasa rasmi juga boleh ditukar,
3. Perlembagaan Malaysia juga boleh ditukar,
4. Nama Malaysia juga boleh ditukar kerana ada nama Melayu.
5. Semua yang berkaitan Islam dan Melayu boleh ditukar.
Berfikiran matanglah wahai bangsaku. Jangan kita dijajah lagi.

 
 
Blogger Templates