Social Icons

Pages

Monday, August 06, 2012

KURANG AJAR !!! MANOHARAN MENGHINA KEKALAHAN DATUK LEE CHONG WEI ??? WAJIB BACA !!!



sebelum itu saya ingin mengucapkan tahniah kepada Datuk Lee Chong Wei Walaupun Kalah Dengan Lin Dan semalam,semalam di twitter rakyat malaysia bersatu menyokong Datuk Lee Chong Wei dan memberi semangat,termasuk saya,menjerit di restoran sehingga saya lupa nak tweet berapa keputusan semalam.saya akui,saya adalah peminat number 1 Datuk Lee Chong Wei.saya beritahu permainan semalam.Dalam debaran memburu pingat emas Malaysia yang pertama,hasrat Malaysia untuk memperoleh pingat emas pertama dalam Sukan Olimpik hancur apabila Datuk Lee Chong Wei tewas kepada musuh ketatnya dari China,Lin Dan dengan pungutan mata 21-15,10-21 dan 19-21.Dengan kekalahan itu bermakna Datuk Lee Chong Wei memungut pingat peraknya yang kedua selepas tewas kepada pemain yang sama dalam perlawanan akhir di temasya Beijing empat tahun lalu.Apapun,sekali lagi saya ucapkan tahniah buat Datuk Lee Chong Wei yang berhempas pulas dan berjaya membuktikan dirinya masih mampu memberi tentangan hebat kepada Lin Dan.Semoga kejayaan Lee Chong Wei ini akan memberi semangat kepada atlit lain yang turut beraksi dalam temasya Olimpik kali ini.Tahniah sekali lagi ikhlas dari Badut Rakyat


ini adalah Twitter maaf dari beliau.tetapi ada satu mangkuk.opss,tak baik kata macam ni,tengok dah terlepas cakap.kenapa dengan anda ni manoharan ??? kalau macam tu apa kata anda main badminton ok tak ??? saya nak tengok anda boleh atau tidak ke peringkat dunia !!! nah,ambil dulu tweet dari rakan saya !!!


INI TWEET DARI MANOHARAN !!!


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

yalpaul said...

Manoharan tidak mempunyai semangat patriotik yang sejati semata-mata dijajah dek haraman politik keindividualistik yang melampau. Tunggulah PRU 13 nanti. Suara rakyat yang patriotik yang selama ini berdiam diri sahaja akan bersuara ..Bersuara dengan selantang-lantangnya. Syabas Datuk Lee Chong Wei.

 
 
Blogger Templates