Social Icons

Pages

Monday, April 08, 2013

KANTOI !!! SAH !!! PR PENIPU BESAR !!! CERITA SEBENAR DATIN SERI ROSMAH DAN CINCIN RM24 JUTA DIDEDAHKAN !!!


Segala Fitnah yang selama ini dilemparkan ke atas Datin Seri Rosmah Mansor terjawab.pihak Jacob sendiri mengesahkan bahawa cincin tersebut adalah untuk pameran dan Datin Seri Rosmah tidak membeli cincin tersebut.Kalau Fitnah pembangkang sudah makan diri apakah mereka tidak BERDOSA ??? ataupun dosa fitnah mereka dihalalkan ??? saksikan video di bawah.



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Terang2 kat bawah 2 ada tulis, bersih 2.0 diiktiraf dunia luar.. ish sapa la yang bengap p percaya yang cita utusan nak siarkan.. pencacai pakatan angkut bakul sendiri weehhhhh

Anonymous said...

Adabaiknya kak Rosmah saman je pendusta yang merekasahya cerita pasal cincing ni. Saman biar parok gitu, bukan 24 juta tapi 124 juta. Dah tentu menang punya. Lepas tu bagi kat permata negara dan orang miskin yang memerlukan. InsyaAllah tak berani lagi pencacai nak buruk burukkan kak Rosmah. Jangan terlalu berlembut sangat dengan pendusta pendusta ini. Biar kebenaran yang menghukum si pengkianat ini. Allah bersama sama dengan orang yang benar dan di zalimi. InsyaAllah.

 
 
Blogger Templates