Social Icons

Pages

Saturday, May 18, 2013

HOT NEWS !!! #PRU13 !!! #BLACKOUT505 !!! KARPAL SINGH MEMBANTAI ANWAR IBRAHIM KAW-KAW !!!


FIRST TIME IN MY LIFE,I RESPECT KARPAL SINGH FOR HIS STAND ON BLACKOUT 505 !!! THAT IS GOOD STATEMENT AND THIS IS THE WAY KARPAL SINGH !!!

Karpal Singh,Pengerusi DAP Kebangsaan telah membuat laporan polis di Balai Polis Tun HS Lee petang kelmarin bagi membantah rancangan kumpulan pro-pembangkang yang mahu menggulingkan kerajaan dengan menggunakan kekerasan.Katanya,sebarang rancangan untuk menggulingkan kerajaan dengan menggunakan kekerasan hanya akan membawa kemudaratan kepada negara dan mencetuskan kekecohan sehingga membahayakan orang ramai.Sebaliknya,Karpal menyarankan pihak berkenaan untuk menggunakan saluran yang betul bagi meluahkan perasaan tidak puas hati mereka terhadap keputusan Pilihan Raya Ke-13 (PRU13). 

"Saya tidak mahu turut terlibat dengan permainan Pakatan Rakyat walaupun saya sendiri dari barisan pembangkang.Negara ada undang-undang.Yang kita berani tentang,kita tentang tapi kalau nak menggulingkan kerajaan dengan cara kekerasan yang melibatkan manusia sebagai mangsa,saya berundur diri.saya tidak mahu masuk campur," kata Karpal Singh. 

Menurut Karpal Singh lagi,rakyat sekarang sudah dapat melihat siapakah yang bersekongkol dengan Anwar Ibrahim untuk terlibat dalam HIMPUN HITAM 505.Sedangkan pada masa yang sama,para pemimpin utama PAS seperti menjauhkan diri daripada Anwar Ibrahim,sekaligus memberi isyarat bahawa PAS juga tidak bersetuju dengan cara Anwar Ibrahim yang sudah terdesak untuk menyelamatkan batang tengkuknya daripada tali gantung kerana kes Lahad Datu.Karpal Singh turut mengulas kenyataan pengasas ASAL BUKAN UMNO (ABU),Haris Ibrahim yang mahu menggulingkan Kerajaan Barisan Nasional (BN) dengan menggunakan kekerasan atas alasan porses PRU13,hampir dua minggu lepas,tidak telus dan tidak jujur. "Saya minta kerajaan bertindak dengan segera terhadap pemimpin pembangkang yang keras kepala ini," ujar Karpal Singh lagi.

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

Do you why? because he cannot WALK or RUN..kalau semua org lari tak mau tolak dia punya kerusi...hohohoho horror man!

Anonymous said...

"Saya minta kerajaan bertindak dengan segera terhadap pemimpin pembangkang yang keras kepala ini," ujar Karpal Singh lagi.

wei KDN apa dah jadi !!!!!??????? Karpal minta TINDAKAN SEGERA terhadap mereka nih ............

Anonymous said...

Aku bkn suka pun kt mat "rambu cekelat hack" ni. Dan semua umat melayu x suka apa yg dia pnh "langkah mayat dia dulu utk laksana negara islam"..

Tp kalau taik musang pun boleh hasilkan kopi yg mahal, sama lah jugak dgn taik DAP soranp ni.

Ada jugak yg bernilai dlm diri dia. Bkn kata2 dia spt di atas, tapi prinsip dia yg x goyang dek tindakan anwar al bontoti al juburi al china dolly..

Bodoh sungguh anwar berahim

Anonymous said...

klakar plak rasa bila baca artikel kat atas, nampak sangat xsohih, hanya mengfitnah... xda bukti n fakta hanya omong2 kosong dari golongan pengecut n penakut,... knapa xlampirkan skali report polis yg di buat? adakah benar laporan tersebut seperti yg d perkatakan,.. wahai golongan munafik, sdarlah kamu akan seksa azab neraka d akhirat klak,.. kami menuntut keadilan, berani kerna benar takut kerna salah,..

Anonymous said...

apa sudah jd tok??????abg kapal sudah mula buka langkah.....kikiki

Anonymous said...

Karpal Singh tak boleh perchaya. Report tu pon bukan ikhlas. Sebab kalau tak buat dia dianggap bersekutu dengan nuar juboq yg nak merusoh tu..

Benggali chachat ni pon jenis bangsat.. dulu maki nuar juboq dan sekarang ngam dgn nuar juboq.

Macham tu nak perchaya benggali lagi...lebih baik aku perchaya kat monyet...

Anonymous said...

Ko sape nk panggil org munafiq? Ko sape nk pngil org kafir? Ko sape nk pertikaikan blog dgn artikel kt dlm ni? Kalau setakat jadi cacai pembangkang melalak mcm anjing kimak pengkhianat bangsa melayu dn agama islam.. ko tu yg patut panggil diri ko munafiq hipokrit talam 200 muka bertalam talam. Ko confirm ke yg umno bn tu x smayang? Terrer nye ko! 24 jam ko jd spy intai tingkap rmh org ye. Kuang hajo punya muslim. Cermin le diri tu dulu yeop

 
 
Blogger Templates