Social Icons

Pages

Monday, September 09, 2013

EKSKLUSIF !!! DS @SHABERYC !!! WAJAH REJIMEN ANARKI YANG MENGHINA SULTAN DIDEDAHKAN !!!


masihkah anda ingat kepada facebooker rejimen anarki yang seri menghina Raja ??? sebelum ini saya telah mendedahkan semua posting yang beliau buat bagi menghina Sultan.apa cerita ni ??? anda siapa nak hina Sultan ??? anda nak lagi gambar yang menunjukkan beliau menghina Sultan ???


UNTUK SELANJUTNYA 

kali ini wajah sebenar rejimen anarki didedahkan.sebelum ini beliau telah membuka profile bernama rakyat anarki dan beliau juga adalah orang yang sama.apa pun kita lihat muka sebenar beliau

ANDA NAK FB REJIMEN ANARKI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA 




inilah muka sebenar yang menghina Sultan.kepada DS Shabery Cheek tolong ambil tindakan kepada lelaki yang kurang ajar ini

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Jom lapor SKMM, PDRM, Timbalan Setia Johor dan JDT.

Kasi ganyang ini mamat poyo.

Anonymous said...

Si 'Melayu/islam` Komunis ini. ingat dia teror lah tu! Tapi kita juag haru singat sekrg. ramai puak Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR, disyaki menyamaq jadi Melayu/Islam, termasuk dgn. menggunakan puak Bukan Islam Indonesia atau Filipina, sebab muka sama.

Sebenarnya, saya syaki, puak anarki ini dibayar ejen Barat-Israel (dan sekutu mereka dari PAP-DAPigs/PKR), utk menjatuhkan dan menghina kuasa Raja-Raja Melayu, sbg. Ketua Agama Islam. Jadi hancurlah Islam sbg. agama PERSEKUTUAN dan Malaysia sbg. NEGARA ISLAM!

Angkara ini memang mengancam KESELAMATAN Islam/umatnya termasuk Raja-Raja Melayu kita, dan KEDAULATAN sistem Raja Berperlembagaan Tanah Melayu PUSAKA kita ini, warisan dan korban berzaman nenek moyang kita dari sebelum dijajah British-Zionis lagi. Kalau kat Thailand, mingkin HILANG KEPALA si penghina Raja dia. Jadi, KDN kena tangkap kerana rejim anarki ini juga menghasut ke arah PENDERHAKAAN GANAS ke atas Tuanku-Tuanku Sultan kita. Patutnya KDN meyiasat bawah undang-undang TERORISMA!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


usin said...

tak lama lagi, menangis la dia dalam balai. lepas menangis, 'duduk dalam' 2-3 malam. padan muka. cam haram sial siot. rugi je mak ko keluarkan ko kt bumi ni.

Anonymous said...

Kalau boleh jangan cuma 2 -3 hari tapi seminggu dalam sel dan kalau ada isa sampai dua tahun kan lagi best.

Anonymous said...

Bawa dia mengadap Sultan lepas tu serahkan pada TSN.baru dia tahu langit ni tinggi ke rendah.betul2 binawe punya orang.

 
 
Blogger Templates