Social Icons

Pages

Friday, September 27, 2013

HOT NEWS !!! DR ASRI NI KENAPA ??? SIAP CAKAP PUTAR BELIT !!! APA CERITA NI ??? VIDEO INSIDE !!!


Masa dapat duit UMNO,masa dapat duit kerajaan Dr. Maza kata nak tegur pemimpin kena berdepan.Jumpa cakap tegur elok-elok.Bila dah tak dapat duit UMNO,tak dapat duit kerajaan terus balun pemimpin di belakang.Dan berceramah la beliau rata ceruk,menyindir,mengumpat dan memburukkan pemimpin sepuas hati. 

Fatwanya berubah-ubah.Adakah ini bermakna semua fatwa beliau semasa menjadi Mufti adalah MENGAMPU pemimpin semata-mata ??? Dan adakah fatwa beliau sekarang adalah MENGAMPU pembangkang pula ??? - Abu Aqif

LIHAT VIDEO DI BAWAH


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Omaknya Ijah said...

Saya dulu sangat2 teruja nak dengar tazkirah Dr MAZA ni, tapi lama2 asyik berbaur politik. Kitab rujukan yang disuruh bawa lama2 tak terusik kerana sibuk hendak berhujan tentang politik. Bila dia mula dengan sindiran sinis dia saya rasa sungguh tidak sajak untuk seorang ulama berbuat demikian. Mati sudah rasa hormat saya terhadap dia.

Anonymous said...

kalau isu pemanasan global di lihat dari sudut sains ia nampak begini tetapi kalau dilihat dari sudut politik dunia, begitu pulak nampaknya.

sama juga kalau agama dilihat dari sudut politik maka begitulah nampaknya tetapi kalau dilihat dari sudut sains begini pulak nampaknya.



Anonymous said...

kalau agama dilihat bukan dari sudut agama (contohnya dari sudut sains atau politik atau llnya), meskipun oleh individu yang sama, apa yang dilihatnya adalah tidak sama.

oleh kerana penglihatan mata mempengaruhi persepsi, dan persepsi mempengaruhi tingkahlaku, lantas dalam isu yang sama sekalipun boleh menimbulkan 2 gaya berbeza.

sesungguhnya isu Arab Spring, Dataran Tahrir, Demokrasi, Rampasan kuasa dan Proksi AS, memperlihatkan letak duduknya pendirian agamawan dalam konteks politik global -- bukan menuju perubahan tetapi berubah-ubah.

 
 
Blogger Templates